Pagina 24 van 29 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 715 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    De persconferentie van McLaren was zojuist te zien op Sky News. In het kort: Ron Dennis (die een tikkeltje emotioneel leek te zijn) herhaalde het verhaal dat ze geen informatie gebruikt hebben en dat ze nadenken over verdere stappen. Uit de vragen bleek dat er tijdens de zitting inderdaad nieuwe bewijs naar voren gebracht is bestaande uit emailverkeer tussen McLaren-coureurs.

  2. #577

    Standaard

    Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat McLaren nog in beroep zal gaan. Dat risico lijkt me toch te groot voor ze.

  3. #578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    De persconferentie van McLaren was zojuist te zien op Sky News. In het kort: Ron Dennis (die een tikkeltje emotioneel leek te zijn) herhaalde het verhaal dat ze geen informatie gebruikt hebben en dat ze nadenken over verdere stappen. Uit de vragen bleek dat er tijdens de zitting inderdaad nieuwe bewijs naar voren gebracht is bestaande uit emailverkeer tussen McLaren-coureurs.
    Ik wordt ook een beetje moe van de krokodillen tranen van Ron Dennis. Ik beggreep dat hij emotioneel zou zijn, maar het is nu iedere keer raak. Lijkt wel ingesturdeerd, voorheen was Dennis altijd de koelheid zelve.

  4. #579

    Standaard

    Ondanks al dat gedoe lijkt McLaren toch gewoon weer de snelste op Spa.
    Maar goed, het is pas vrijdag (wie zei dat altijd ook al weer ? )
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #580

    Standaard

    Hebben jullie het verslag van de FIA al gelezen? Zie http://www.fia.com/resources/documen...ion_130907.pdf

    Gisteren vond ik de straf nog best wel heftig, maar na het lezen van dit document vindt ik het ongelovelijk dat ze niet onmiddelijk uit het kampioenschap gegooit zijn. Uit de mailtjes die door Alonso en De La Rosa zijn afgestaan blijkt dat er geen twijfel is over dat ze de gestolen Ferrari-informatie hebben gebruikt. Met het idee dat ze momenteel nog steeds profiteren van die informatie wil ik het een schande noemen dat ze nog mee mogen rijden.

  6. #581

    Standaard

    Hoe is de weersvoorspelling voor zondag? Heb geen zin om het zelf op te zoeken en misschien heeft iemand wat gehoord...

  7. #582
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  8. #583

    Standaard

    Tja ik blijf het vreemd vinden dat de coureurs niet hun punten verliezen. Als McLaren die informatie echt gebruikt heeft (wat de rechter blijkbaar bewezen acht, gezien de straf) dan hebben de coureurs daar toch voordeel van gehad en is dat oneerlijke concurrentie?
    Wel sneu trouwens voor Hamilton als hij zo zijn eerste WK zou pakken.

  9. #584

    Standaard

    Als je dat eens goed leest merk je ook dat De la Rosa geen schone handen heeft in die zaakje, net als Alonso. Alonso komt toch wel aan de bak de la Rosa zal wel nooit meer bij een raceteam terechtkomen.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  10. #585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Tja ik blijf het vreemd vinden dat de coureurs niet hun punten verliezen. Als McLaren die informatie echt gebruikt heeft (wat de rechter blijkbaar bewezen acht, gezien de straf) dan hebben de coureurs daar toch voordeel van gehad en is dat oneerlijke concurrentie?
    Wel sneu trouwens voor Hamilton als hij zo zijn eerste WK zou pakken.
    Maar ze kunnen toch niet het spannende seizoen én de hele sport te schande maken door de coureurs te straffen... Op deze manier maken ze toch een statement; ze delen een gigantische boete uit en halen een paar schijnpunten weg. Precies wat je had kunnen verwachten want ze snijden zichzelf echt niet in de vingers.

  11. #586

    Standaard

    Yeah Kimi!
    Zou het dan toch nog gaan lukken met het WK, gun het die man zo.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #587

    Standaard

    Best een leuke race, voorin was het niet zo spannend. Strakke race van Kimi maar het was erg leuk om te zien hoe er in het midden en einde van het veld lekker geknokt werd. Fok score zou zoiets van 246 worden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Maar ze kunnen toch niet het spannende seizoen én de hele sport te schande maken door de coureurs te straffen... Op deze manier maken ze toch een statement; ze delen een gigantische boete uit en halen een paar schijnpunten weg. Precies wat je had kunnen verwachten want ze snijden zichzelf echt niet in de vingers.
    Tja als ze echt schuldig zijn, hadden de coureurs ook geschorst moeten worden. En dan had je ook een spannende strijd tussen Massa en Kimi, maar goed ik had ook niet anders verwacht.

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Yeah Kimi!
    Zou het dan toch nog gaan lukken met het WK, gun het die man zo.
    Ik betwijfel het, maar ik gun het hem en Hamilton in ieder geval meer dan Alonso. En wat een vreemde actie van hem ook weer. Hij stuurde gewoon vol richting Hamilton.
    Verder een tegenvallende race (Voor Spa begrippen zeker), met uitzondering van de acties van Kubica en Sutil. M.n de laatste vond ik erg positief. De B-Spyker lijkt echt beter te zijn. Jammer dat Albers er niet in heeft gereden. Wellicht dat deze wel bij zijn rijstijl paste en hadden we kunnen zien of hij en Sutil elkaar een beetje konden opjagen.
    Manager even afwachten. Zal afhangen van de evt strafpunten voor Wurz. Zonder dat 402 punten. Hoewel er niet iets echt stuk was gegaan en wurz gewoon gestopt is zal het w.s. 387 worden.

  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Tja als ze echt schuldig zijn, hadden de coureurs ook geschorst moeten worden. En dan had je ook een spannende strijd tussen Massa en Kimi, maar goed ik had ook niet anders verwacht.
    M.i. Zouden met het nieuwe bewijs m.n. Alonzo en de la Rosa gestraft moeten worden. McLaren niet meer dan bij het eerdere vonnis. Maar goed, door de verleende imuniteit voor meewerken kon dat niet meer dus moesten ze McLaren wel zwaar straffen.

  16. #591

    Standaard

    Van mij mag het ook wel Kimi of Hamilton worden, liever dan Alonso ieder geval. Zou wel eens in de laatste race beslist kunnen worden.

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom Bekijk bericht
    Ik betwijfel het, maar ik gun het hem en Hamilton in ieder geval meer dan Alonso. En wat een vreemde actie van hem ook weer. Hij stuurde gewoon vol richting Hamilton.
    Dat sloeg idd nergens op. Blijft een triest ventje die Alonso.
    Eigenlijk alleen al met alle randzaken zou het voor de sport beter zijn dat Raikonnen (of Massa, maar die staat te ver) wereldkampioen zou worden.

    Volgende race is in Japan, niet in Suzuka zie ik, maar in Fuji. Neem aan voor iedereen een onbekend circuit, muv Sato en Yamamoto misschien.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #593

    Standaard

    Het deed weer terug denken aan het Prost - Senna tijdperk
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  19. #594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Het deed weer terug denken aan het Prost - Senna tijdperk
    Dat wel een beetje, alleen had m.n. Senna de ballen om ook gewoon te zeggen dat hij het expres deed of ging doen. Vind ik toch een behoorlijk verschil. Net zoals met die pitstop in Hongarije; Zeg gewoon dat je Hamilton naait dan kan ik het wel waarderen.
    Manager redelijk gescoord. 387 pnt en weer iets gestegen. Ik vrees dat de top 100 erg lastig gaat worden, maar ik blijf proberen.

  20. #595

    Standaard


    FIA herziet Formule 1-kalender voor 2008

    En dit is de nieuwe agenda:

    16 maart - Grand Prix van Australië
    23 maart - Grand Prix van Maleisië
    6 april - Grand Prix van Bahrein
    27 april - Grand Prix van Spanje
    11 mei - Grand Prix van Turkije
    25 mei - Grand Prix van Monaco
    8 juni - Grand Prix van Canada (onder voorbehoud)
    22 juni - Grand Prix van Frankrijk
    6 juli - Grand Prix van Groot-Brittannië
    20 juli - Grand Prix van Duitsland
    3 augustus - Grand Prix van Hongarije
    24 augustus - Grand Prix van Europa (in Valencia)
    7 september - Grand Prix van België
    14 september - Grand Prix van Italië
    28 september - Grand Prix van Singapore
    12 oktober - Grand Prix van Japan
    19 oktober - Grand Prix van China
    2 november - Grand Prix van Brazilië
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunedain Bekijk bericht

    En dit is de nieuwe agenda:

    16 maart - Grand Prix van Australië
    23 maart - Grand Prix van Maleisië
    6 april - Grand Prix van Bahrein
    27 april - Grand Prix van Spanje
    11 mei - Grand Prix van Turkije
    25 mei - Grand Prix van Monaco
    8 juni - Grand Prix van Canada (onder voorbehoud)
    22 juni - Grand Prix van Frankrijk
    6 juli - Grand Prix van Groot-Brittannië
    20 juli - Grand Prix van Duitsland
    3 augustus - Grand Prix van Hongarije
    24 augustus - Grand Prix van Europa (in Valencia)
    7 september - Grand Prix van België
    14 september - Grand Prix van Italië
    28 september - Grand Prix van Singapore
    12 oktober - Grand Prix van Japan
    19 oktober - Grand Prix van China
    2 november - Grand Prix van Brazilië
    Zelfs een GP in November. Kan me niet herrineren dat dat eerder is gebeurd.

  22. #597

    Standaard

    Dat is wel erg laat inderdaad. Zullen ze bij de A1 GP ook niet leuk vinden. Als dat nog bestaat dan overigens.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #598

    Standaard

    Een reminder voor de manager-deelnemers: dit weekend de Japanse Grandprix op het circuit van Fuji.

  24. #599

    Standaard

    Ik kreeg vandaag maar liefst 2 mailtjes van FOK, waar ik andere keren niets kreeg.

    Heb een kleine wissel gedaan: Liuzzi voor Sato. Kwam er later pas achter dat Rosberg zn motor heeft verwisseld, ach...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #600

    Standaard

    Wat een race! Regenraces nivelleren toch een hoop waardoor je de mannen van de jochies kan onderscheiden. Jammer voor Spyker dat ze net geen puntje halen.
    346 punten, had ik niet verwacht met mn Mercedes pakket en Rosberg, maar Liuzzi haalt nog aardig wat punten binnen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 24 van 29 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •