Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 308 worden weergegeven.

Discussie: The Incredible Hulk

  1. #101

    Standaard

    Het tempo zit er goed in bij de casting daar...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #102

    Standaard

    Hmm ben benieuwd wat dit gaat worden. Het klinkt op het eerste gezicht allemaal prima.

    Maar het valt of staat met hoe de hulk eruit gaat zien.

  3. #103

    Standaard

    .
    ..
    ...

    William Hurt Joins The Incredible Hulk!




    Source: The Hollywood Reporter June 13, 2007


    Oscar winner William Hurt has joined the all-star cast of Marvel Studios' The Incredible Hulk.

    The movie, which Louis Leterrier is directing, sees Bruce Banner/Hulk on the run, trying to avoid capture long enough to cure the condition that turns him into a monster. Hurt will play Gen. Thaddeus "Thunderbolt" Ross, the man who has dedicated his life to capturing the Hulk -- and who also is the father of Banner's love interest, Betty Ross.

    "Hulk" is shaping up to having one of the stronger comic book movie casts in quite a while as Hurt joins two-time Oscar nominee Edward Norton, who is playing Banner, Liv Tyler as Betty and Tim Roth as villain Emil Blonsky/the Abomination.

    Zak Penn wrote the latest big-screen adventure of the green goliath, which Universal Pictures is distributing.

    The film is being produced by Avi Arad, Gale Anne Hurd and Kevin Feige, while Jim Van Wyck, David Maisel, Ari Arad and Stan Lee executive produce. Shooting is slated to begin this summer in Toronto.

    The Hollywood Reporter
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  4. #104

    Standaard

    Eerste officiële foto's:



    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  5. #105

    Standaard

    Foto's zeggen weinig over de film.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Eerste officiële foto's:



    Vergeet je de belangrijkste:



    Dus weer CGI. Nou moet ik zeggen dat ik geen fan ben van CGI, maar de Hulk is gewoonweg niet zonder CGI te doen. Er is geen persoon op de wereld die de fysiek heeft van de Hulk. Het lijkt erop dat in deze hulk wel meer detail zit.

    Bron: Darkhorizons.com
    Laatst aangepast door FrankGuthrie : 29-12-2007 om 23:35

  7. #107

    Standaard

    Ik dacht dat Edward gespierder zou worden zoals hij ook bij American History X was.


    Four **** Trader & SafeTrader


  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Ik dacht dat Edward gespierder zou worden zoals hij ook bij American History X was.

    Het is een wetenschapper, vergeet dat niet.

  9. #109

    Standaard

    Ja okay, ik heb de tekenserie vroeger gezien en daar was hij gewoon slank.
    Maar toch, ik dacht dat de bazen van de studio's hem anders hadden voorgesteld.


    Four **** Trader & SafeTrader


  10. #110

    Standaard

    de laatste foto waar hij in een soort apparaat zit doet me erg denken aan de opening credits van die oude jaren 70 serie
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  11. #111

    Standaard

    Edward is in het algemeen gewoon slank en die gast zal echt niet breder worden als in American History X lijkt mij Ben zeer benieuwd welke verschillen er zullen zijn tussen de vorige Hulk en deze en of TIH zijn 'geflopte' voorganger kan overtreffen. In beide versies zitten wel uitstekende acteurs dus daar kan de fout niet liggen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #112

    Standaard

    als deze maar trouwer aan de comic is ben ik al tevreden

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie Bekijk bericht
    Dus weer CGI. Nou moet ik zeggen dat ik geen fan ben van CGI, maar de Hulk is gewoonweg niet zonder CGI te doen. Er is geen persoon op de wereld die de fysiek heeft van de Hulk. Het lijkt erop dat in deze hulk wel meer detail zit.

    Bron: Darkhorizons.com
    Echt wel: Lou Ferrigno

  14. #114

    Standaard

    Die foto is production art van de eerste hulk voor zover ik het me kan herinneren hoor!
    Er wordt ook op geen enkele grote site melding gemaakt van de door jou geplaatste foto van de hulk, wel de foto's van norton in die stoel, maar de hulk is nergens bekend behalve van een duitse magazine cover!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  15. #115

    Standaard

    Ik dacht dat er idd sprake van was dat de Hulk grijs zou worden ipv groen.
    I am fire
    I am..........Death

  16. #116

    Standaard

    Kan goed. Lees dit maar eens over de verschillende hulks van de comics http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Hulk
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

  17. #117

    Standaard

    Als ze maar niet de Joe Fixit hulk doen. Beter is de klassieke savage hulk.
    Laatst aangepast door Sjeisbroochem : 05-01-2008 om 21:50

  18. #118

    Standaard

    Nieuwe pics uit Empire:


  19. #119

    Standaard

    Zolang ze de Hulk maar maken zoals in de film van 2003, dan ben ik al heel blij.

    Want de TV-versie van eind jaren '70 vond ik maar een heel zwak afkooksel. Voor die tijd misschien goed gedaan, maar dat is gewoon niet de Hulk die ik ken van de comics.

    Daarom was ik met de versie die ze in 2003 brachten heel blij, dat was eindelijk die ’niet te stoppen’ Hulk die wij kennen van de comics!

    Trouwens, die film uit 2003 zou ik toch geen flop noemen, hij heeft wereldwijd toch een winst van +100 miljoen dollar opgeleverd.

    Persoonlijk had ik het verhaal zelf ook iets meer willen zien aanleunen aan het originele verhaal van de comics, maar wat ze brachten was zeker niet mis!

    Ik ben wel heel benieuwd naar de nieuwe film, hopelijk doen ze een flashback naar zijn ontstaan (door een GAMMABOM) en komt zijn sidekick Rick Jones er in voor. (Wie uiteindelijk toch de oorzaak was dat Bruce Banner de Hulk werd!)

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem Bekijk bericht
    Als ze maar niet de Joe Fixit hulk doen. Beter is de klassieke savage hulk.
    idd, alhoewel een devil en guilt hulk lijkt me wel cool om te zien

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas Bekijk bericht
    Zolang ze de Hulk maar maken zoals in de film van 2003, dan ben ik al heel blij.

    Daarom was ik met de versie die ze in 2003 brachten heel blij, dat was eindelijk die ’niet te stoppen’ Hulk die wij kennen van de comics!

    Trouwens, die film uit 2003 zou ik toch geen flop noemen, hij heeft wereldwijd toch een winst van +100 miljoen dollar opgeleverd.

    Ik denk niet dat deze veel op de film uit 2003 gaat lijken. De reden dat dit juist een nieuwe doorstart wordt, en geen vervolg, is dat 'Hulk' te weinig opbracht (inderdaad rond de 100 miljoen dollar, maar daar gaan nog advertisements e.d. vanaf, zodat er zeker niet veel winst overblijft).
    Ik had het wel leuk gevonden als ze de Hulk grijs hadden gemaakt, maar ik denk niet dat dat had aangeslagen bij het publiek dat niet weet dat hij oorspronkelijk grijs was.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  22. #122

    Standaard

    Nou wereldwijd heeft het 245,360,480 dollar opgeleverd.


    Four **** Trader & SafeTrader


  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Nou wereldwijd heeft het 245,360,480 dollar opgeleverd.
    En als daar de productiekosten ala 130 miljoen (ongeveer) afgehaald worden, hou je een winst over van ongeveer 100 miljoen, snap je? Niet echt hogere wiskunde, ofzo .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #124

    Standaard

    Als je het zo rekent wel


    Four **** Trader & SafeTrader


  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Als je het zo rekent wel
    Nee hoor, ongeveer 115 miljoen, toch 15% meer dan 100 miljoen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •