Pagina 22 van 53 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 1301 worden weergegeven.

Discussie: Dragonball Z DVD's

  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Duidelijk bootleg
    Komen bijna uit het boekje

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Duidelijk bootleg
    Bevestigt wederom wat voor een ongelooflijk naïeve idioot ik ben .

    Ff terug on topic (lang geleden dat ik hier ben geweest ): ik heb nu ondertussen al de eerste 4 seizoenen binnen en de eerste 3 movies (de 4:3 versie). Ben van plan de 4:3 movies te kopen zolang ze nog te verkijgen zijn (en hopen dat Funi ze niet uit de handel haalt, dat zou gemeen zijn >_<).

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door remy_jacobs Bekijk bericht
    maar zijn de double feature van movie 1 en 2 ook alleen regio 1

    Update: ik heb mijn dvdspelers regiovrij gemaakt dus het maak al niet meer uit.
    Hoe maak je een dvdspeler regiovrij? Is dit mogelijk? Zoja, ik zou het kunnen aprecieern dat iemand me het zou kunnen uitleggen.

  4. #529

    Standaard

    Op deze site kun je van de meeste dvd spelers wel vinden of die regio vrij te maken is, en zo ja, hoe.


  5. #530

    Standaard

    Ik heb eindelijk de eerste seizoen van dragonball gekocht bij dvdpacific.
    Nu nog wachten tot dat het komt.
    Laatst aangepast door mortaza : 01-05-2008 om 19:43


    Four **** Trader & SafeTrader


  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Op deze site kun je van de meeste dvd spelers wel vinden of die regio vrij te maken is, en zo ja, hoe.
    Bedankt, is al gelukt bij 1 van de dvd-spelers, het zou nog beter zijn moest het ook bij portable dvd spelertjes gaan.

  7. #532

    Standaard

    Dvdpacific vroeg om extra gegevens van me creditcard dus heb ik de eerste seizoen bij Amazon gekocht, daar is het namelijk afgeprijsd naar 20,39 inc verzendkosten.


    Four **** Trader & SafeTrader


  8. #533

    Standaard

    Woohoo! Mail van DVDPacific:

    Greetings **** from DVD Pacific.

    We thought you'd like to know that we processed your Invoice ID ******* today.
    This invoice contains:
    1 | DragonBall Z: 5 Season Set [6 Discs]

    This invoice has now entered shipping and will depart from our warehouse within
    the next 24 hours.
    Thanks for shopping at DVD Pacific, and we hope to see you again soon.
    Laatst aangepast door Ralfers : 21-05-2011 om 13:46


  9. #534

    Standaard

    ^Ook hier. Laatste tijd weinig tijd, loop nu 2 seasons achter. Naja kan ik binnenkort es een lange marathon doen

    Al iets bekend over season 7, boxart etc?

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave Bekijk bericht
    ^Ook hier. Laatste tijd weinig tijd, loop nu 2 seasons achter. Naja kan ik binnenkort es een lange marathon doen

    Al iets bekend over season 7, boxart etc?
    Nou, laten we eerst maar verder gaan met season 6 En er zal op season 5 wel weer een trailer staan, denk ik. Hoop ik En vaak staat ie ook wel snel online enzo, als een seizoen uit is. Dus ik denk dat we een deze dagen wel een trailer op youtube ofzo kunnen vinden


  11. #536

    Standaard

    Welke Dragonball box is er te verkrijgen die dezelfde kwaliteit als de Dragonball Z reeks heeft.
    Ik zag een aantal boxen bij dvdfromkorea.
    Ik zoek dus dan ook de uncut en remastered.


    Four **** Trader & SafeTrader


  12. #537

    Standaard

    Je moet erg uitkijken bij Dragon Ball boxen. De enige echte remastered en uncut box is de DragonBox. Maar die is wel extreem duur, en alleen Japans audio en geen subs. Daarna is (vind ik) de Australische boxen het best. Zijn volledig uncut, Japans en Engels audio en Engels subs. En verder zijn er erg veel bootleg boxen van Dragon Ball.

    Vergelijkbaar aan de Dragon Ball Z Season sets zijn er nog niet. Funimation wil ze wel uit gaan geven, maar ze hebben de rechten van de eerste 13 afleveringen nog niet. Deze zijn op moment in hand van Lions Gate. Er gaan veel geruchten rond dat Dragon Ball GT Season 1 in juni zou uitkomen, maar ik niet dat dit waar is. Magoed, dat is afwachten. Dragon Ball zal nog wel een tijd duren voordat er remasterede uitgaves komt vergelijkbaar aan de DBZ Season sets.

    De DVD boxen die DVDFromKorea aanbied zijn alle vier vrijwel zeker bootlegs.
    Laatst aangepast door Ralfers : 09-05-2008 om 14:28


  13. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Je moet erg uitkijken bij Dragon Ball boxen. De enige echte remastered en uncut box is de DragonBox. Maar die is wel extreem duur, en alleen Japans audio en geen subs. Daarna is (vind ik) de Australische boxen het best. Zijn volledig uncut, Japans en Engels audio en Engels subs. En verder zijn er erg veel bootleg boxen van Dragon Ball.

    Vergelijkbaar aan de Dragon Ball Z Season sets zijn er nog niet. Funimation wil ze wel uit gaan geven, maar ze hebben de rechten van de eerste 13 afleveringen nog niet. Deze zijn op moment in hand van Lions Gate. Er gaan veel geruchten rond dat Dragon Ball GT Season 1 in juni zou uitkomen, maar ik niet dat dit waar is. Magoed, dat is afwachten. Dragon Ball zal nog wel een tijd duren voordat er remasterede uitgaves komt vergelijkbaar aan de DBZ Season sets.

    De DVD boxen die DVDFromKorea aanbied zijn alle vier vrijwel zeker bootlegs.

    Ja die Dragonbox kan wel meer dan 800 euro kosten.
    Waar kan ik die australische box krijgen?


    Four **** Trader & SafeTrader


  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Ja die Dragonbox kan wel meer dan 800 euro kosten.
    Waar kan ik die australische box krijgen?
    EzyDVD (part 1) (part 2)

    Madman (part 1) (part 2)

    Anyway, ik heb zojuist nog een mail gekregen dat de Steelbook van Dead Zone / World Strongest ook verzonden is (samen met de extreem slechte Dragon Ball action movie en een film met Matthew Perry )


  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    EzyDVD (part 1) (part 2)

    Madman (part 1) (part 2)

    Anyway, ik heb zojuist nog een mail gekregen dat de Steelbook van Dead Zone / World Strongest ook verzonden is (samen met de extreem slechte Dragon Ball action movie en een film met Matthew Perry )

    Waarom die Dragon Ball action movie, ik zag 2 minuten op youtube en meteen bestempeld als een van de slechste films ooit.


    Four **** Trader & SafeTrader


  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Waarom die Dragon Ball action movie, ik zag 2 minuten op youtube en meteen bestempeld als een van de slechste films ooit.
    Juist omdat ie zo slecht is Ik kan me wel vermaken met extreem slechte films En aangezien ik ook Dragon Ball nog altijd super vind, dacht ik, voor die paar euro wil ik ook de extreem slechte live action movie er van zien En dan is dit ook nog eens de 'Ultimate Edition' die eind vorig jaar is uitgekomen. Daarin is de special effects enzo weer verbeterd. Kom, dat klinkt toch hilarisch


  17. #542

    Standaard

    Ik ben van plan die Steelbook dvd's van de films te kopen, (op dvd pacific zijn ze net gestopt met de verkoop van de Broly 3-pack, wat een duidelijk voorteken is dat Funi gaat stoppen met de enkele movie-dvd's).

    Heeft iemand foto's van wat er allemaal in die steelbook zit? De discs, eventuele boekjes enzo?

    Alvast enorm bedankt mocht iemand dat willen doen
    Laatst aangepast door Nils_McCloud : 10-05-2008 om 19:05 Reden: verduidelijking

  18. #543

    Standaard

    Foto's staan op Amazon.com:

    De binnenkant (naja, de discs en de inlay dan ):


    Achterkant:


    Binnenkant van de inlay:


    Achterkant van de inlay:


    Voorkant:


    Ik had zelf ook best foto's willen maken, maar ik heb geen camera


  19. #544

    Standaard

    Toch bedankt, Ralfers .

  20. #545

    Standaard

    ^Ze waren niet regio vrij toch? Ondanks dat het er op staat?

  21. #546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave Bekijk bericht
    ^Ze waren niet regio vrij toch? Ondanks dat het er op staat?
    Klopt, deze uitgave is inderdaad niet regio 1, 2 & 4 (zoals het op de cover staat), maar alleen regio 1.


  22. #547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nils_McCloud Bekijk bericht
    Met de uitgave van de films "remastered" zou ik men DVD-box van de eerste 3 films (DBZ: First Strike) willen verkopen. De originele, 4:3 versies. Indien iemand geinteresseerd is stuur je me maar een bericht

    P.S.: dit soort berichten is toch niet tegen de regels hoop ik?

    Ja en nee, Je moet ze in dit gedeelte van het forum te koop zetten:

    http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?f=17

    Succes met de verkoop.

  23. #548

    Standaard

    Hmmm, de mijne werd iets later verzonden dan die van jullie. Zal misschien liggen aan het fijt dat ik Swedish Premium heb genomen

    Greetings Nils Van Dessel from DVD Pacific.
    We thought you'd like to know that we processed your Invoice ID I774398 today.
    This invoice contains:
    1 | DragonBall Z: 5 Season Set [6 Discs]
    1 | DragonBall Z: Bardok /Trunks
    1 | DragonBall Z: Movie 1 & 2 [Tin Case]
    This invoice has now entered shipping and will depart from our warehouse within the next 24 hours.

    Kan niet wachten

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Woohoo! Mail van DVDPacific:

    Greetings *** from DVD Pacific.

    We thought you'd like to know that we processed your Invoice ID ******* today.
    This invoice contains:
    1 | DragonBall Z: 5 Season Set [6 Discs]

    This invoice has now entered shipping and will depart from our warehouse within
    the next 24 hours.
    Thanks for shopping at DVD Pacific, and we hope to see you again soon.
    Season 6 al? Is dat dan ook al uit. Season 5 is toch die met Perfect Cell op de voorkant niet?
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 23-05-2011 om 12:20

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flipmeister Bekijk bericht
    Season 6 al? Is dat dan ook al uit. Season 5 is toch die met Perfect Cell op de voorkant niet?
    Ja, S5 is met Cell op de voorkant, en nee, niet S6 al Als je goed leest, zie je dat het om S5 gaat


Pagina 22 van 53 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •