Pagina 43 van 45 EersteEerste ... 3339404142434445 LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 1101 worden weergegeven.

Discussie: Laarhouse

  1. #1051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Hamers Bekijk bericht
    Ga je voor je aankopen naar een echte speciaal zaak of elders?
    Zelf ben ik er niet voor om bij grote retail ketens te kopen.

    Ik heb altijd alles bij speciaalzaken gekocht. Nu heb ik de eindbak van Correct en de pre van Smits Arnhem. Die laatste hangt een beetje tussen speciaalzaak en dozenschuiver in.

    Voordeel is wel dat ik nu voor deze twee apparaten samen minder heb betaald dan de adviesprijs van de NAD is....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #1052

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Of de Onkyo BD606, alhoewel de kwaliteit nog niet bekend is!
    Ik heb overigens zelf een tijdje IRadio gebruikt maar heb dat maar laten varen, niet spannend genoeg!
    Wellicht een optie maar dan moet de prijs dichter bij die van de Sony en Pana komen. De meerwaarde van de Onkyo ontgaat me nog een beetje.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #1053

    Standaard

    En hoe bevalt je nieuwe Sony Bluray speler?
    audio/video

  4. #1054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Hamers Bekijk bericht
    En hoe bevalt je nieuwe Sony Bluray speler?
    Nou erg goed moet ik zeggen. Klinkt veel beter dan de PS3, beeldverschil vind ik wat kleiner.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #1055

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Ik heb altijd alles bij speciaalzaken gekocht. Nu heb ik de eindbak van Correct en de pre van Smits Arnhem. Die laatste hangt een beetje tussen speciaalzaak en dozenschuiver in.

    Voordeel is wel dat ik nu voor deze twee apparaten samen minder heb betaald dan de adviesprijs van de NAD is....
    Ik heb afgelopen week die Sony brander (VRD-MC5)
    en een blu-ray speler (BDP-S550) gekocht bij RAF samen voor 600 euro uiteindelijk moest ik nog 2 dagen wachten op die brander en heb ik ruim 100 euro meer betaald dan via internet. namelijk 169 en 312 euro en bij RAF was de adviesprijs 700 euro. Kortom ik ga niet meer naar dit soort speciaal zaken want zo goed is de service daar helemaal niet. Ik wist zelf al beter hoe de aparaten werkten dan de verkoper zelf.

    De enige zaken waar ik vind dat er meerwaarde is zijn http://www.arts-audio.nl/,
    Hobo Amersfoort en BBG. Verder vind ik het vrij droevig in HT-Land.

  6. #1056

    Standaard

    Er zijn echt genoeg speciaalzaken hoor. Maar daar horen vaak ook behoorlijke budgetten bij. Je kunt nou eenmaal geen service verwachten op een product met enkele tientjes marge....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #1057

    Standaard

    Nou, dan maar eindelijk weer eens wat foto updates....

    De Onkyo PR-SC886:




    De NAD T975:




    De Sony BDP-S350:


    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #1058

    Standaard

    mooi spul Alexander, je bent goed bezig de laatste tijd.
    Nog verder upgrades in de planning eigenlijk of ben je er nu wel?

  9. #1059

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    mooi spul Alexander, je bent goed bezig de laatste tijd.
    Nog verder upgrades in de planning eigenlijk of ben je er nu wel?
    Nu ben ik er voorlopig wel. Misschien nog een oplossing voor muziek met een aparte HDD of zo maar de Onkyo en NAD mogen heel wat jaartjes blijven.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #1060

    Standaard

    Ziet er erg goed uit, Alex!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #1061
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb je eigenlijk nog wel een goede relatie met je buren?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Heb je eigenlijk nog wel een goede relatie met je buren?
    zijn HT is in de garage dus zal de overlast wel meevallen

  13. #1063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Heb je eigenlijk nog wel een goede relatie met je buren?
    Ja hoor. Geen enkel probleem. De garage staat aan de vrijstaande kant. Er loopt een paadje verder de wijk in.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #1064

    Standaard

    Ik zal straks nog wat foto's plaatsen van hoe het er nu uitziet.... is toch minder!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #1065

    Standaard

    Mooie apparatuur, alleen jammer dat je dit op de vloer zet ! Een mooi glazen meubel (Spectral) zou het helemaal af maken.
    audio/video

  16. #1066

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Hamers Bekijk bericht
    Mooie apparatuur, alleen jammer dat je dit op de vloer zet ! Een mooi glazen meubel (Spectral) zou het helemaal af maken.
    Bedoel je zo'n glazen Spectral meubel?

    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #1067

    Standaard

    Ja dat bedoel ik, alleen denk ik dat je daar niet alles in kwijt kunt met de apparatuur die je nu hebt! Je mist 1 schap.
    audio/video

  18. #1068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Hamers Bekijk bericht
    Ja dat bedoel ik, alleen denk ik dat je daar niet alles in kwijt kunt met de apparatuur die je nu hebt! Je mist 1 schap.
    Dat was een bewuste keuze. Overigens is Spectal maar vooral glas geluidstechnisch niet de beste oplossing. Hout (berkenmultiplex) met dempers is vele malen beter bijvoorbeeld.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #1069

    Standaard

    Gisteren zag het er wel effe anders uit.

    Rollluiken, fijne dingen. Vooral de inbouwmodellen. Die gaan eigenlijk nooit kapot. Nee, eigenlijk niet maar ze doen het wel!!!!!

    De oorzaak:



    Het gevolg:





    De achterkunt nu we toch ruimte hebben:



    En het resultaat:

    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #1070

    Standaard

    blijft 'n gaaf hok!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  21. #1071

    Standaard

    Rollluiken, fijne dingen. Vooral de inbouwmodellen. Die gaan eigenlijk nooit kapot. Nee, eigenlijk niet maar ze doen het wel!!!!!

    De oorzaak:



    Hoi Alexander:

    Ik zie de oorzaak niet waarom rolluik kapot was ?

    Rolluik van mij is opbouw tegen garage pui onder afdek .... doet het nog ... ff afkloppen ..

  22. #1072

    Standaard

    Hey Alexander D

    Ik heb hier een NAD T973 staan. Zelfde ding maar zonder geavanceerd koelsysteem. Maar heb de fans al vervangendoor papst. Was duidelijk hoorbaar! Ik draai nu nog op de pre-outs van een oude sony STR-db840. Klinkt aan de scherpe kant. Heb de nad T163 pre er op gehad en weer verkocht. Vond het hoog veel te ingehouden. Kon me niet bekoren. Ik draai met een Dali helicon set. Zou je je geluidsbeeld kunnen beschrijven?
    Zodat ik een idee heb of de onkyo 886 bij mijn systeem past?

  23. #1073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    blijft 'n gaaf hok!
    thanks!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #1074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eugene Bekijk bericht
    Rollluiken, fijne dingen. Vooral de inbouwmodellen. Die gaan eigenlijk nooit kapot. Nee, eigenlijk niet maar ze doen het wel!!!!!

    De oorzaak:


    Hoi Alexander:

    Ik zie de oorzaak niet waarom rolluik kapot was ?

    Rolluik van mij is opbouw tegen garage pui onder afdek .... doet het nog ... ff afkloppen ..
    Nee, die is ook niet te zien. Die zat achter die witte plaat.

    Aan de binnenkant zitten twee piepschuim stukken waar ze een dunne plaat van een soort dakbedekkingspul plakken. Het is niet helemaal duidelijk waarom ze dat doen maar soms plakt dat niet goed en dan loopt de rolluik er tegenaan omdat dat dubbel gaat zitten.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #1075

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door larsieboy Bekijk bericht
    Hey Alexander D

    Ik heb hier een NAD T973 staan. Zelfde ding maar zonder geavanceerd koelsysteem. Maar heb de fans al vervangendoor papst. Was duidelijk hoorbaar! Ik draai nu nog op de pre-outs van een oude sony STR-db840. Klinkt aan de scherpe kant. Heb de nad T163 pre er op gehad en weer verkocht. Vond het hoog veel te ingehouden. Kon me niet bekoren. Ik draai met een Dali helicon set. Zou je je geluidsbeeld kunnen beschrijven?
    Zodat ik een idee heb of de onkyo 886 bij mijn systeem past?
    Omschrijving van een geluidsbeeld zijn altijd heel persoonlijk, ik weet niet of je daar wat aan hebt.

    NAD is een stuk warmer en rustiger in het hoog dan Onkyo is. Daar worden toch regelmatig termen als schel, helder, scherp enz. over geschreven. Het zou dus iets kunnen zijn voor je als je de T163 te ingehouden vond op dat gebied.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 43 van 45 EersteEerste ... 3339404142434445 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •