Pagina 10 van 35 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 873 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Niet lullig bedoeld, maar wat hebben deze series nu te winnen met een blu ray uitgave? Qua beeld wordt het echt niet opeens fantastisch of demo-materiaal...
    De hele serie op 1 schijf ;p
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Niet lullig bedoeld, maar wat hebben deze series nu te winnen met een blu ray uitgave? Qua beeld wordt het echt niet opeens fantastisch of demo-materiaal...
    Het mag alleen op Blu-ray verschijnen als het demomateriaal is? Sowieso zijn Seinfeld en Friends al op film opgenomen, dus daar moet zeker een vooruitgang te boeken zijn. Voor de series die in HD zijn geschoten geldt hetzelfde.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #228

    Standaard

    Seinfield wordt in de USA al in HD uitgezonden.
    Sony heeft de negatieven opnieuw gescand.

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Het mag alleen op Blu-ray verschijnen als het demomateriaal is? Sowieso zijn Seinfeld en Friends al op film opgenomen, dus daar moet zeker een vooruitgang te boeken zijn. Voor de series die in HD zijn geschoten geldt hetzelfde.
    Maar dat lijkt me niet wat Coen bedoelt. Wat hij bedoelt, volgens mij, is wat Seinfeld of een andere serie voor meerwaarde krijgt als het in HD is? De serie wordt er niet mooier op of zo, het blijft dezelfde soort TV productie zonder enige esthetische waarde. De grappen worden er ook niet leuker op of zo. Dus het heeft niets te maken met demomateriaal, gewoon puur en alleen wat de meerwaarde van een BD is ten opzichte van de reguliere DVD.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Maar dat lijkt me niet wat Coen bedoelt. Wat hij bedoelt, volgens mij, is wat Seinfeld of een andere serie voor meerwaarde krijgt als het in HD is? De serie wordt er niet mooier op of zo, het blijft dezelfde soort TV productie zonder enige esthetische waarde. De grappen worden er ook niet leuker op of zo. Dus het heeft niets te maken met demomateriaal, gewoon puur en alleen wat de meerwaarde van een BD is ten opzichte van de reguliere DVD.
    Tja, wat is dan de meerwaarde van eenn blu-ray ten opzichte van een dvd in het algemeen. Wat is de meerwaarde van Lord of the rings op blu-ray, het verhaal wordt er niet anders door?

    Sarcasme-mode off:

    De meerwaarde van bijvoorbeeld Friends op blu-ray is betere beeld- en geluidskwaliteit. En mogelijk nog extra interactieve features.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Tja, wat is dan de meerwaarde van eenn blu-ray ten opzichte van een dvd in het algemeen. Wat is de meerwaarde van Lord of the rings op blu-ray, het verhaal wordt er niet anders door?

    Sarcasme-mode off:

    De meerwaarde van bijvoorbeeld Friends op blu-ray is betere beeld- en geluidskwaliteit. En mogelijk nog extra interactieve features.
    Ja en dan? Een betere beeld- en geluidskwaliteit is enkel interessant als datgene wat verbeterd wordt ook in enige zin esthetisch interessant is. En aangezien Friends op geen enkele wijze esthetisch interessant is, who cares? Het blijft een spuuglelijke serie verlicht met bouwlampen met wandelende acteurs er in die praten. Ik vraag me dan af wat de meerwaarde is van de BD.

    Je opmerking over Lord of the Rings is zo onnozel, dat snap je zelf ook wel mag ik hopen.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  7. #232
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Waarom wil je uberhaubt iets niet liever in HD kijken?
    Een serie spat toch net zo hard van je scherm als een film of docu?
    Als ik hem toch moet kijken dan graag to the max.

    En als ik hier in huis soms, helaas, mee moeten kijken naar de div. shit op tv, dan toch wederom graag weer het liefst in....., je raad het al......., the best possible way......
    Dus...., HD.

    Maar dat ben ik weer, hé

    Wel off topic.., dus!

    Hierbij wederom een oproep voor al die titels die ik al eerder genoemd heb....., tig pagina's terug!!

    En vooral die in mijn onderschrift!
    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Waarom wil je uberhaubt iets niet liever in HD kijken?
    Dat is het punt niet, als je kunt kiezen tussen DVD en blu-ray en beiden zijn even duur, dan lijkt het me vrij logisch dat iedereen voor BD kiest. Maar de vraag is: wat is de directe meerwaarde van het zien van Friends in HD? Waarom zou je vele malen meer betalen (of upgraden) voor iets wat geen meerwaarde heeft?

    Een serie spat toch net zo hard van je scherm als een film of docu?
    Nee.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  9. #234
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Dat is het punt niet, als je kunt kiezen tussen DVD en blu-ray en beiden zijn even duur, dan lijkt het me vrij logisch dat iedereen voor BD kiest. Maar de vraag is: wat is de directe meerwaarde van het zien van Friends in HD? Waarom zou je vele malen meer betalen (of upgraden) voor iets wat geen meerwaarde heeft?
    Maar als ik dan toch moet kopen, koop ik nooit meer de DVD.
    Maar moeten is een groot woord!
    En de ene moet meer als de ander.....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Nee.
    Friends is misschien idd niet het goede voorbeeld.
    Maar ze zijn er wel.....

    Planet Earth is natuurlijk ook een serie!
    En net als bij series en films op dvd heb je goede en foute transfers.
    Dan is het bij mij, of de BD of geheel niet....
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 10-09-2009 om 00:01
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #235

    Standaard

    Dvd indoctrinatie? staircase macroblock fetish?? Wie zal het zeggen...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Maar dat lijkt me niet wat Coen bedoelt. Wat hij bedoelt, volgens mij, is wat Seinfeld of een andere serie voor meerwaarde krijgt als het in HD is? De serie wordt er niet mooier op of zo, het blijft dezelfde soort TV productie zonder enige esthetische waarde. De grappen worden er ook niet leuker op of zo. Dus het heeft niets te maken met demomateriaal, gewoon puur en alleen wat de meerwaarde van een BD is ten opzichte van de reguliere DVD.
    Precies.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #237

    Standaard

    Series als Deadwood, Rome, Carnivale en Planet Earth hebben overigens wel degelijk een meerwaarde op HD. De sets (of mise en scene in het algemeen) hebben hier wel degelijk de genoemde esthetische waarde.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #238

    Standaard

    Waarom moet het meerwaarde hebben? Je wilt toch alles zo realistisch en zuiver mogelijk zien? Begrijp niet dat je sd boven hd verkiest al is of vind je het bagger....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #239

    Standaard

    't Is meer een financiele kwestie, dus prijs/kwaliteit!

  15. #240

    Standaard

    Zolang het geen grijsgedraaide VHS is maakt het me echt niet uit of Seinfeld nu op dvd of in 1080P wordt afgespeeld
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #241
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Van mij mag iedereen het ook gewoon zelf weten hoor!
    Ik ga hier niemand overtuigen, en kan alleen voor mezelf praten.


    Ik maak ook verschil tussen wat ik een keer wil zien, en wat ik wil collecten.
    Als ik het wil zien huur, leen of film1 ik hem wel, maar als ik iets moet kopen dan de BD.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #242

    Standaard

    ok, de complete Seinfeld set ligt incl tafelboek nu voor 88 euro bij de MM.

    Stel alle 9 seizoenen komen nu uit op blu ray; 200 euro (oid).

    Ik weet dan wel waar ik voor ga...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #243
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ok, de complete Seinfeld set ligt incl tafelboek nu voor 88 euro bij de MM.

    Stel alle 9 seizoenen komen nu uit op blu ray; 200 euro (oid).

    Ik weet dan wel waar ik voor ga...
    Stel ik wil die serie, zou ik het dus ook weten.
    Maar moet wel eerlijk toegeven dat het voor mijn wat makkelijker lullen is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Stel ik wil die serie, zou ik het dus ook weten.
    Maar moet wel eerlijk toegeven dat het voor mijn wat makkelijker lullen is.
    Want? Je hebt afgelopen maand de loterij gewonnnen?

    Overigens, even terugkomend op het Seinfeld voorbeeld hierboven. €88 voor DVD en €200 voor Blu-Ray? Dan zou ik niets kopen en wachten tot de Blu-Ray versie goedkoper wordt.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  20. #245

    Standaard

    Als jullie persé voor HD gaan moeten jullie dus ook Gladiator kopen. Ondanks dat de transfer verne*kt is, is hij nog wel altijd beter dan de dvd. Ergo; jullie kopen hem. Toch?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #246
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik moet natuurlijk niks.

    Bij deze titel vind ik het dus niet de moeite waard.
    Dus nu even niet....


    Maar als voorbeeld seizoen 3 en 4 van Battlestar Galactica heb ik bewust niet meer gekocht op dvd, zodat ik later deze alsnog de BD kan kopen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 10-09-2009 om 13:26
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #247

    Standaard

    Jawel, je moet! Het is HD dus moet je het kopen! Alles updaten! Niet alleen de filmische parels die optimaal profiteren van de hogere resolutie! Alles, ook al maakt het geen zak uit zoals die tv series!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #248

    Standaard

    Dus straks als alles retestrak 3dHD is blijft Coen volharden in barbapapa op dvd.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Jawel, je moet! Het is HD dus moet je het kopen! Alles updaten! Niet alleen de filmische parels die optimaal profiteren van de hogere resolutie! Alles, ook al maakt het geen zak uit zoals die tv series!
    Kan ik je een lijstje sturen met Blu-Ray's die je voor me kan kopen, dan? :wink:
    Laatst aangepast door Jeroen vS : 10-09-2009 om 19:44
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  25. #250

    Standaard

    Ik zou The Abyss wel eens in volle HD glorie willen zien.
    Al was het alleen maar omdat de DVD releases letterboxed waren.

    En ook Outland (met Sean Connery) lijkt me prachtig om op Blu Ray te hebben.
    De DVD die ik nu heb heeft een walgelijke beeldkwaliteit.
    Mijn VHS versie was in ieder geval beter dan de DVD.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


Pagina 10 van 35 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •