Pagina 57 van 94 EersteEerste ... 74753545556575859606167 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.401 tot 1.425 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #1401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wazige Bekijk bericht
    Ik heb met de "vorige versie" geen problemen gehad. Maar ik heb de klachten hier gelezen en als dit nu verholpen is is dit wel een verbetering inderdaad. Als de verzendkosten echter zo hoog zijn is het niet meer zoals ze eerst adverteerden: koop er drie en krijg de vierde gratis.
    Misschien kunnen we voor jou een donatie-actie opzetten, want 2 BD's voor 3,75 is inderdaad wel heeeeeeeeeeeel erg veel. :razz:

    Doneer voor "Wazige"

    Heb zelf een bestelling gedaan die me bij Bol.com 205,- euro excl. verzenden zou kosten. Nu heb ik 33,75 betaald. Dan mag je toch zeker tevreden zijn of ben ik nou gek ?
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 07-04-2010 om 19:09
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  2. #1402

    Standaard

    Krijg je een mailtje van MM als ze het geld hebben ontvangen of de BD's versturen? Of is het altijd een verrassing wanneer de schijfjes op de mat vallen?

  3. #1403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Krijg je een mailtje van MM als ze het geld hebben ontvangen of de BD's versturen? Of is het altijd een verrassing wanneer de schijfjes op de mat vallen?
    Je krijgt na betaling (Ideal) uiteraard een bevestiging dat je betaald hebt. (online zal ik maar zeggen)

    en ik heb vandaag 2 BD's ontvangen en tevens vandaag 2 mailtjes met een pdf bestand met een volledig overzicht met relevante gegevens.

    Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  4. #1404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Misschien kunnen we voor jou een donatie-actie opzetten, want 2 BD's voor 3,75 is inderdaad wel heeeeeeeeeeeel erg veel. :razz:

    Doneer voor "Wazige"

    Heb zelf een bestelling gedaan die me bij Bol.com 205,- euro excl. verzenden zou kosten. Nu heb ik 33,75 betaald. Dan mag je toch zeker tevreden zijn of ben ik nou gek ?
    Nee je hebt gelijk.
    Ik dacht dat dit duurder was voor welke dvd.

  5. #1405

    Standaard

    Voor de anderen die ook graag voor weinig wat moois willen bestellen, de gratis codes van de afgelopen weken in 1 bericht:

    ACT4UNWTSHZ
    ACT3HCECE8S
    TFAR4FG6GY
    ACT3MTK6UM8
    ACT3F7SPLQA
    TFAAJJNFPL
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #1406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Voor de anderen die ook graag voor weinig wat moois willen bestellen, de gratis codes van de afgelopen weken in 1 bericht:

    ACT4UNWTSHZ
    ACT3HCECE8S
    TFAR4FG6GY
    ACT3MTK6UM8
    ACT3F7SPLQA
    TFAAJJNFPL
    Helemaal top!

    Jammer dat ik net aan het begin van het topic begon met zoeken en ze allemaal achteraan staan, haha.

  7. #1407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Voor de anderen die ook graag voor weinig wat moois willen bestellen, de gratis codes van de afgelopen weken in 1 bericht:

    ACT4UNWTSHZ
    ACT3HCECE8S
    TFAR4FG6GY
    ACT3MTK6UM8
    ACT3F7SPLQA
    TFAAJJNFPL
    Ik dacht weer een hoop nieuwe codes, maar het was een samenvatting

  8. #1408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Ik dacht weer een hoop nieuwe codes, maar het was een samenvatting
    Jammer he, dacht laat ik eens nog wat mensen aan de movieminutes brengen, is toch leuk voor 3,75 een mooie BD kunnen bestellen.....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #1409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Jammer he, dacht laat ik eens nog wat mensen aan de movieminutes brengen, is toch leuk voor 3,75 een mooie BD kunnen bestellen.....
    Absoluut, ben blij dat ik me heb aangemeld. Maandag geld afgeschreven en vandaag de BD's binnen, dus ook dat is dik in orde.

  10. #1410

    Standaard

    Volgende week wordt de shop ge-update toch? Is daar verder al iets bekend over qua nieuwe titels? Cars en/of Up op BD zou ik persoonlijk leuk vinden. Maar Cars heeft volgens mij al eerder in de shop gezeten toch? Dus kans dat die nog een keer komt zal wel niet groot zijn?

  11. #1411

    Standaard

    afgelopen dinsdag 5 blu rays bestelt verspreid over 2 adressen. Vandaag allen binnen gehad! Dat is nog eens snelheid

  12. #1412

    Standaard

    heeft er iemand wellicht een lijst ( of is deze er al??) met alle titels die een movie minutes code behoren te hebben? ( en dan het liefst voor de blu-ray titels)
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  13. #1413

    Standaard 30 gratis movieminutes

    Op www.alttime.nl wordt er een code voor 30 movieminutes weggeven!

  14. #1414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nina87 Bekijk bericht
    Op www.alttime.nl wordt er een code voor 30 movieminutes weggeven!
    Voor de eenvoud. De code is: TFAMPSLAEG

  15. #1415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nina87 Bekijk bericht
    Op www.alttime.nl wordt er een code voor 30 movieminutes weggeven!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordLeto Bekijk bericht
    Voor de eenvoud. De code is: TFAMPSLAEG
    En wederom bedankt!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #1416

  17. #1417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Jammer he, dacht laat ik eens nog wat mensen aan de movieminutes brengen, is toch leuk voor 3,75 een mooie BD kunnen bestellen.....
    Zal ik jou eens wat vertellen.......!!!! Ik MAG jou wel

    Thanks dude!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  18. #1418

  19. #1419

    Standaard

    Krijg net mail van movieminutes dat ik één van de tien winnaars ben voor een Philips blu-ray speler omdat ik codes heb ingevuld in de maand maart. Zo happy
    BD (1243) What i Watch

  20. #1420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Krijg net mail van movieminutes dat ik één van de tien winnaars ben voor een Philips blu-ray speler omdat ik codes heb ingevuld in de maand maart. Zo happy
    Tof man, gefeliciteerd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #1421

    Standaard

    Ik heb een couponcode van FRS voor €5 korting op een bestelling van €25, wilt iemand deze code ruilen tegen zijn MM code?

    Krijg net mail van movieminutes dat ik één van de tien winnaars ben voor een Philips blu-ray speler omdat ik codes heb ingevuld in de maand maart. Zo happy
    Zo zo, doe je goed! Gefeliciteerd!

  22. #1422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nina87 Bekijk bericht
    Op www.alttime.nl wordt er een code voor 30 movieminutes weggeven!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordLeto Bekijk bericht
    Voor de eenvoud. De code is: TFAMPSLAEG

    Bedankt!

  23. #1423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordLeto Bekijk bericht
    Voor de eenvoud. De code is: TFAMPSLAEG
    Bedankt voor die code

  24. #1424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordLeto Bekijk bericht
    Voor de eenvoud. De code is: TFAMPSLAEG
    Bedankt voor de code.

  25. #1425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nina87 Bekijk bericht
    Op www.alttime.nl wordt er een code voor 30 movieminutes weggeven!
    Thanx a lott
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

Pagina 57 van 94 EersteEerste ... 74753545556575859606167 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •