Pagina 131 van 136 EersteEerste ... 3181121127128129130131132133134135 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.251 tot 3.275 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #3251

    Standaard

    Waardige afsluiting van een fantastisch seizoen en een geweldige tv-serie! Applaus!!

  2. #3252

    Standaard

    Tja ik vond het toch een wat tegenvallende afsluiter van een wisselvallig seizoen. Jammer dat er nog een film moet komen, had liever een minder vrolijk einde gezien. Niet dat het nu een happy end was, maar gezien de opbouw van dit seizoen had ik ergens wel verwacht dat het niet goed zou aflopen met Jack. Als allerlaatste aflevering vond ik het dan ook zeker ondermaats, dit was een normale seizoensafsluiter en zelfs dan nog niet echt goed gevonden. Tal van series hebben dit toch een stuk beter gedaan: Sopranos, The Wire, Six Feet Under, The Shield en eerder deze week Lost. Behoorlijk onrealistisch ook aan het einde. Weet ook niet hoe ze met de film verder willen, maar die zal zich waarschijnlijk tijdens WO III afspelen....

  3. #3253

    Standaard

    Ik vond president Taylor de slechtste karakter ooit in 24. Ja, zelfs Kim en Dana waren beter. Het slaat toch nergens op. Het einde was absurd, een beetje de moralist uithangen.

  4. #3254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik vond president Taylor de slechtste karakter ooit in 24. Ja, zelfs Kim en Dana waren beter. Het slaat toch nergens op. Het einde was absurd, een beetje de moralist uithangen.
    Ik vond dat die actrice het wel fantastisch neer zette!

  5. #3255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fitz_Chevalric Bekijk bericht
    Ik vond dat die actrice het wel fantastisch neer zette!
    Niet zozeer haar acteur prestaties, hoewel dat naarmate het verhaal vorderde ook ongeloofwaardig werd. Volgens mij kon zij er prima meeleven dat Jack werd vermoord of niet, de krokodillentranen kon bij haar alle kanten op. Haar karakter is zo enorm verknald door de makers.

  6. #3256

    Standaard

    Ik vond Taylor echt heel goed. Zeker in seizoen 7 was ze uitmuntend. In seizoen 8 heeft ze wel een matige rol gekregen ja. Het 1e deel vh seizoen deed ze nauwelijks mee en daarna kreeg ze karaktereigenschappen die helemaal niet bij haar pasten. Ik vond haar eerst meer de vrouwelijke David Palmer, alleen liet ze iets minder toe als hij deed. Maar ik vond haar een veel betere presidente dan bv Daniels of Wayne Palmer.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  7. #3257

    Standaard

    Echt democratisch was 24 trouwens niet. President dood dan neemt echtgenoot dan wel broer het stokje over soms geen eens verkiezingen.

  8. #3258

    Standaard

    Valt wel mee. Volgens mij heeft Wayne Palmer gewoon verkiezingen gehad toen hij in seizoen 6 president werd.
    Buiten dat interesseert het me ook eigenlijk niet eens
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  9. #3259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Valt wel mee. Volgens mij heeft Wayne Palmer gewoon verkiezingen gehad toen hij in seizoen 6 president werd.
    Buiten dat interesseert het me ook eigenlijk niet eens
    offtopic: wat doet Jari tegenwoordig? nog steeds bij Lathi of nationaal elftal?

  10. #3260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Niet zozeer haar acteur prestaties, hoewel dat naarmate het verhaal vorderde ook ongeloofwaardig werd. Volgens mij kon zij er prima meeleven dat Jack werd vermoord of niet, de krokodillentranen kon bij haar alle kanten op. Haar karakter is zo enorm verknald door de makers.
    Ik vind haar acteerprestaties erg goed.
    Haar karakter kan ze zelf natuurlijk niets aan doen.

  11. #3261

    Standaard

    Is er eigenlijk iemand die ook vond dat dit einde toch wel een beetje leek op het seizoenseinde van seizoen 4?

  12. #3262

    Standaard

    Ja ik. Zei ik ook tegen iemand, dat het einde was op seizoen 4 leek. Al werd Jack toen voor dood aangezien door anderen.

    @ Dai, hij speelt nog in zijn vaderland en is ook nog international. Maar ik volg hem niet specifiek ofzo Gewoon een clubheld van weleer.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  13. #3263

    Standaard

    Heb net seizoen 7 bij play gekocht voor 23 euro en die zou nl subs moeten bevatten volgens iemand bij amazon.
    Iemand die m uit uk heeft?

    Ik laat het zoiezo weten of ie nl subs heeft

  14. #3264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Heb net seizoen 7 bij play gekocht voor 23 euro en die zou nl subs moeten bevatten volgens iemand bij amazon.
    Iemand die m uit uk heeft?

    Ik laat het zoiezo weten of ie nl subs heeft
    De UK versie heeft geen NL subs.
    **** me gently with a chainsaw.

  15. #3265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    De UK versie heeft geen NL subs.
    De Blu-ray uit Uk heeft nl subs, de dvd waarschijnlijk niet.
    BD (1243) What i Watch

  16. #3266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    De UK versie heeft geen NL subs.

    Weet je dat zeker?
    Want iemand geeft heel uitgebreid antwoord met alle subs e.d.
    En nog niemand die het er niet mee eens was.

    Heb m maar gecanceled voor de zekerheid

  17. #3267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Weet je dat zeker?
    Want iemand geeft heel uitgebreid antwoord met alle subs e.d.
    En nog niemand die het er niet mee eens was.

    Heb m maar gecanceled voor de zekerheid
    Wat de blu-ray heeft, weet ik niet. Maar de dvd heeft alleen Engelse subs. Ik heb ze namelijk zelf.
    **** me gently with a chainsaw.

  18. #3268

    Standaard

    Nu ook klaar met seizoen 8, vond het op de eerste 10 afleveringen na een topseizoen. en het einde lijkt inderdaad op seizoen 4.
    Maar ik vond het een mooi einde van een topserie.

  19. #3269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Wat de blu-ray heeft, weet ik niet. Maar de dvd heeft alleen Engelse subs. Ik heb ze namelijk zelf.
    Ah iig bedankt , ik heb m nog kunnen cancelen

  20. #3270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Nu ook klaar met seizoen 8, vond het op de eerste 10 afleveringen na een topseizoen. en het einde lijkt inderdaad op seizoen 4.
    Maar ik vond het een mooi einde van een topserie.
    Ik heb hetzelfde idee erover. Begon zwak maar eindigde het seizoen en serie zeer waardig.

    Maar is het echt het einde.....
    Ik heb op dit forum maar ook elders op internet (lekker betrouwbaar) geruchten en ideeen gelezen dat er een film zou komen en dat heel misschien een andere tv maatschappij misschien de serie zou willen doorzetten. Wat is hiervan waar? zeer waarschijnlijk ijdele hoop.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  21. #3271

    Standaard

    Er waren inderdaad geruchten dat een andere producent seizoen 9 zou willen maken. Maar er is niks van bekend nog. Ik ga er niet vanuit.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  22. #3272

    Standaard

    Leuk filmpje met Chloe momenteel op de frontpage van deze site.

    Die Chuck Norris vraag Vatte ze die nu echt niet?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #3273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Leuk filmpje met Chloe momenteel op de frontpage van deze site.

    Die Chuck Norris vraag Vatte ze die nu echt niet?
    Lol, ze heeft best goede humor.

  24. #3274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Er waren inderdaad geruchten dat een andere producent seizoen 9 zou willen maken. Maar er is niks van bekend nog. Ik ga er niet vanuit.
    Seizoen 9 is al een tijdje afgeketst. De film wordt nu aan een script gewerkt.

  25. #3275

    Standaard

    Jammer, ik had toch nog een stiekeme hoop.
    Hoop doet leven hahahahahaha. Maar ik kijk uit naar de film...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 131 van 136 EersteEerste ... 3181121127128129130131132133134135 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •