Pagina 68 van 101 EersteEerste ... 185864656667686970717278 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.676 tot 1.700 van 2525 worden weergegeven.
  1. #1676

    Standaard

    In Argentinie worden ze ook steeds gekker :

    Baas Maradona 'mag van achteren genomen worden'



    De Argentijnse sportchef Carlos Bilardo (71) de baas van Diego Maradonna kondigde in een heftig interview op radio Telefé aan dat: " Wie het beslissende doelpunt in de finale van de WK maakt mag mij van achteren nemen. Ik weet dat het pijn doet en dat de mensen zeggen dat ik gek ben, maar dat interesseert me niet. Het belangrijkste is dat Argentinië wereldkampioen wordt."

    Deze uitlatingen vielen niet in goede aarde bij de Argentijnse voetbalteam, aldus de Bild-Zeitung. Aanvaller Martin Palermo zegt spottend: "Ik schiet het doelpunt en zet hem een pruik op". Carlos Tevez van Manchester City wil vooral dat de grote baas ver uit zijn buurt blijft als hij het winnende doelpunt scoort.

    In hetzelfde interview stelt Bilardo dat de voetballers wel seks mogen voor de wedstrijden als de vrouwen maar bovenop zitten en het werk doen. Verder heeft hij niets tegen masturbatie, omdat 80% van de spelers dat toch wel doen als ze douchen.

    Maradona heeft al eerder aangekondigd naakt door Buenos Aires te rennen als ze wereldkampioen worden. (AHA).

    Bron : AD.nl

  2. #1677
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Doet me denken aan een oud nummer van Dillinger...
    I've got c..........., running around my brain.
    Mafkees...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #1678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Doet me denken aan een oud nummer van Dillinger...
    I've got c..........., running around my brain.
    Mafkees...
    Pluisje doet graag met hem mee
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #1679
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, mafkezen was meer opzijn plaats geweest.

    Alhoewel je sommige spreekwoordelijke dingen niet letterlijk kunt vertalen, Dat snap ik dan ook wear wel als Italiaan. Aan de andere kant zijn letterlijke uitspraak heb ik niet gehoord.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #1680

    Standaard

    HSV meld zich voor Douglas, Stoch keert naar alle waarschijnlijkheid niet terug, Ruiz staat in de belangstelling van Spaanse clubs en Nkufo speelt volgend jaar zoals we al wisten in Amerika..

    Er blijft niet veel over van Twente.

  6. #1681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Verder heeft hij niets tegen masturbatie, omdat 80% van de spelers dat toch wel doen als ze douchen.
    Tuurlijk heeft hij daar niets tegen, kan hij natuurlijk meekijken.

  7. #1682

    Standaard

    Weer een topper die het WK moet missen:

    Nani heeft teveel last van een schouderblessure.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  8. #1683

    Standaard

    Goed nieuws (voorlopig): Robben sluit dit weekend waarschijnlijk aan in Zuid Afrika. Denemarken komt echter nog te vroeg (logisch).

  9. #1684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Goed nieuws (voorlopig): Robben sluit dit weekend waarschijnlijk aan in Zuid Afrika. Denemarken komt echter nog te vroeg (logisch).
    Met Robben zal Nederland ook niet voorbij de kwartfinales komen, dan komen ze namelijk normaal gesproken tegen Spanje of Brazilie. Aangezien Spanje een kwalitatief veel betere selectie heeft (Villa, Torres, Xavi, Iniesta, Xabi Alonso, Casillas) en Brazilie drie elftallen op kan stellen die minstens gelijkwaardig zo niet beter zijn dan Nederland is het een kansloze zaak! Verder heb je nog Italie, Duitsland en Argentinie die beter zijn dan het nederlands elftal.

    Laten we ons met belangrijkere zaken bezighouden dan het feit of Robben het WK haalt, vandaag zijn er namelijk verkiezingen. Dit gaat over hoe ons land er in de toekomst uit komt te zien.

    Verder maakt de KNVB vandaag het competitieschema bekend voor volgend seizoen. Feyenoord moet eerst thuis tegen Utrecht en daarna uit tegen Excelsior. Verder zijn de twee klassiekers en de twee derby's voor de winterstop (Feyenoord - Ajax om 16:30, hier zal Aboulaadklep wel noet mee akkoord gaan) en na elke europa leaque wedstrijd (als Feyenoord de voorrondes doorkomt) een zware uitwedstrijd.

  10. #1685

    Standaard

    Nou denk niet dat Brazilie drie elftallen op kan stellen die beter zijn dan het Nederlands elftal. En grappig dat je over de verkiezingen begint en dan zelf weer vrolijk verder gaat over het competitieschema.

  11. #1686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Nou denk niet dat Brazilie drie elftallen op kan stellen die beter zijn dan het Nederlands elftal. En grappig dat je over de verkiezingen begint en dan zelf weer vrolijk verder gaat over het competitieschema.
    Niet beter maar minstens gelijkwaardig, namelijk een veel groter potentieel aan te selecteren topspelers.

    Verkiezingen zijn vandaag maar daar is al een ander topic over. Competitieschema zal ook bekend worden, voor de supporter van Feyenoord afkomstig uit Friesland, Groningen, Limburg of Brabant niet echt om blij van te worden, veel wedstrijden om half vijf en half een en zelfs een wedstrijd op zaterdagavond om negen uur.

  12. #1687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Met Robben zal Nederland ook niet voorbij de kwartfinales komen, dan komen ze namelijk normaal gesproken tegen Spanje of Brazilie. Aangezien Spanje een kwalitatief veel betere selectie heeft (Villa, Torres, Xavi, Iniesta, Xabi Alonso, Casillas) en Brazilie drie elftallen op kan stellen die minstens gelijkwaardig zo niet beter zijn dan Nederland is het een kansloze zaak! Verder heb je nog Italie, Duitsland en Argentinie die beter zijn dan het nederlands elftal.

    Laten we ons met belangrijkere zaken bezighouden dan het feit of Robben het WK haalt, vandaag zijn er namelijk verkiezingen. Dit gaat over hoe ons land er in de toekomst uit komt te zien.

    Verder maakt de KNVB vandaag het competitieschema bekend voor volgend seizoen. Feyenoord moet eerst thuis tegen Utrecht en daarna uit tegen Excelsior. Verder zijn de twee klassiekers en de twee derby's voor de winterstop (Feyenoord - Ajax om 16:30, hier zal Aboulaadklep wel noet mee akkoord gaan) en na elke europa leaque wedstrijd (als Feyenoord de voorrondes doorkomt) een zware uitwedstrijd.
    Jij bent zeker zo een uber pessimist die stiekem wel staat te juichen als Nederland verder komt dan die zelfde kwartfinale? Italië en Duitsland beter als Nederland? Ik vraag me af waar je dat op baseert... Dat Brazilië en Spanje sterke elftallen hebben ben ik met je eens, maar dit Nederland hoeft voor niemand onder te doen als het loopt.

    Had Rusland trouwens een kwalitatief beter elftal als Nederland, twee jaar terug op het EK? Ik denk dat je het antwoord zelf wel in kan vullen.

  13. #1688
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Een elftal is net zo goed als de waan van de dag...
    Griekenland was toen der tijd een matig elftal. maar goed het collectief he...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Laten we ons met belangrijkere zaken bezighouden dan het feit of Robben het WK haalt, vandaag zijn er namelijk verkiezingen. Dit gaat over hoe ons land er in de toekomst uit komt te zien.
    Ik gok dat onze nabije toekomst er op meerdere vlakken nogal oranje uitziet. Het een is leuk en iets om trots op te zijn, het ander absoluut niet.

  15. #1690

    Standaard

    Twitterverbod na 'kankermarokkaan' Elia

    Het twitterverbod voor het Nederlands elftal lijkt te zijn afgegeven naar aanleiding van een filmpje op YouTube waarin Eljero Elia zich Oranje-onwaardig gedraagt.



    De speler van HSV speelt met onder anderen Ryan Babel en Michel Vorm een spelletje Pro Evolution Soccer op de Playstation in een van de hotelkamers.

    Ryan Babel had zijn laptop aangezet zodat internetters het spel via een livestream konden volgen. Als de oud-Ajax-speler meent dat iemand een opmerking maakt over zijn moeder, kan Eljero Elia zich niet beheersen en scheldt de kijker uit voor "kankermarokkaan".

    De andere spelers reageren verbaasd en ook verbolgen op de uitspraken van Elia.

    klik hier voor de beelden. (Kijk bij 4 minuut 23 voor het bewuste incident).

    Bron : Telegraaf.nl

    Wat een ... die Eljero Elia.
    Zo iemand vertegenwoordigt ons land?

    Kijk ik kan me indenken dat je zoiets niet leuk vind als er iemand iets zoiets zegt, en dat je er boos om word, maar je moet je beheersen, en niet zo associaal uitvallen.

    En zeker niet als iemand als een vertegenwoordiger voor het nederlandse voetbalelftal, dan heb je toch een voorbeeldfunctie.

    Denk zoiets dan, maar roep het niet.

  16. #1691

    Standaard

    Wordt dit nu weer tot in de treurnis opgeblazen? Van Marwijk heeft ingegrepen en daarmee basta! Move on people!

  17. #1692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wordt dit nu weer tot in de treurnis opgeblazen? Van Marwijk heeft ingegrepen en daarmee basta! Move on people!
    Mee eens! Hij zat een potje te gamen op z'n hotelkamer. Come on, iedereen roept wel eens wat. "Dankzij" de media krijgen wij dan zoiets te horen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  18. #1693

    Standaard

    Inderdaad weer een hoop gezeik om niks. Het is maar goed dat er geen twitter was in de tijd van Suurbier, Krol
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #1694
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Want, wij verwachten van onze voetballers dat ze zich net niet als mensen gaan gedragen.
    Nee voorbeeldige profs, die daardoor misschien in het veld net niet dat beetje extra gif kunnen brengen waardoor we net never nooit een EK of WK meer winnen.
    Waarschijnlijk ben ik na die uitschakeling niet anders, alleen OHT ik dat dan weer niet.

    Noem het naiëf
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Jij bent zeker zo een uber pessimist die stiekem wel staat te juichen als Nederland verder komt dan die zelfde kwartfinale? Italië en Duitsland beter als Nederland? Ik vraag me af waar je dat op baseert... Dat Brazilië en Spanje sterke elftallen hebben ben ik met je eens, maar dit Nederland hoeft voor niemand onder te doen als het loopt.

    Had Rusland trouwens een kwalitatief beter elftal als Nederland, twee jaar terug op het EK? Ik denk dat je het antwoord zelf wel in kan vullen.
    Ik heb niks met het nederlands elftal en vindt dat er teveel exajaxcieden en ex-psv-ers in rondlopen. De enigen waar ik nog sympathie voor heb is Van Bronckhorst (held), Kuyt (held) en in mindere mate Van Persie (heeft nooit uitgesproken hoe hij echt denkt over Feyenoord).

    Italië en Duitsland hebben een veel betere mentaliteit en zijn echte toernooivoetballers. Ze hebben in die zin dus een beter elftal dan Nederland waar de eigen ego's op het moment dat het erom gaat toch even net wat belangrijker zijn dan het teambelang (Van Persie en Sneijder bij de vrije trap tegen volgens mij Rusland op het EK in 2008).

    Rusland was op dat moment in de winning mood, moesten van Zweden winnen om door te gaan en zaten dus in die flow, Nederland beschouwde de wedstrijd tegen Roemenië als een oefenpot, gaf dus het hele basisteam rust en doorbrak dus de winning mood. Je kunt dus beter in het begin van het toernooi matig spelen en door het toernooi heen beter gaan voetballen, zoals Italianen en de Duitsers dus doen.

    Ach ja, hoe meer mensen verwachten dat we wereldkampioen worden hoe groter de teleurstelling zal zijn als het weer niet gelukt is!

  21. #1696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ik heb niks met het nederlands elftal en vindt dat er teveel exajaxcieden en ex-psv-ers in rondlopen.
    Pfff, wat een onzin weer. Wat wil jij dan? Allemaal Utrecht, RKC en Heerenveen spelers erin?

    Omdat jij het allemaal teveel Ajax en PSV spelers vind die er rond lopen heb jij waarschijnlijk wel een schaduw lijstje met voor die plaatsen betere alternatieven.

    Er zijn in mijn ogen wel een paar jongens die er niet thuis horen maar dat is niet omdat ze bij een bepaalde club hebben gespeeld, maar simpelweg omdat ik ze niet goed genoeg vind.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  22. #1697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ik heb niks met het nederlands elftal en vindt dat er teveel exajaxcieden en ex-psv-ers in rondlopen. De enigen waar ik nog sympathie voor heb is Van Bronckhorst (held), Kuyt (held) en in mindere mate Van Persie (heeft nooit uitgesproken hoe hij echt denkt over Feyenoord).


    Gelukkig denkt niet iedereen zoals jij.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Mee eens! Hij zat een potje te gamen op z'n hotelkamer. Come on, iedereen roept wel eens wat. "Dankzij" de media krijgen wij dan zoiets te horen.
    Vind ik ook, tijdens het gamen kan je nog al eens uitvallen, zeker als je achter staat! Daarnaast was het een maatje van hem. Jammer dat hij het k woord gebruikt, maar verder zal het me een worst wezen.


  23. #1698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ik heb niks met het nederlands elftal en vindt dat er teveel exajaxcieden en ex-psv-ers in rondlopen. De enigen waar ik nog sympathie voor heb is Van Bronckhorst (held), Kuyt (held) en in mindere mate Van Persie (heeft nooit uitgesproken hoe hij echt denkt over Feyenoord).
    Sorry maar jij bombardeert nu een van de spelers die bij mij het zwakste overkomt, tot nu toe, tot held, alleen omdat het een Feyenoorder is? Ik hoop dat hij nog beter gaat spelen/communiceren...
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  24. #1699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Sorry maar jij bombardeert nu een van de spelers die bij mij het zwakste overkomt, tot nu toe, tot held, alleen omdat het een Feyenoorder is? Ik hoop dat hij nog beter gaat spelen/communiceren...
    Van Bronckhorst is voor mij een held omdat hij een fantastische carriere heeft gehad, begonnen bij Feyenoord, daarna kampioen en bekerwinst bij Rangers, Arsenal en Barcelona (supercup), Champions Leaque gewonnen bij Barcelona, 2 x bekerwinst met Feyenoord en na het WK meer als honderd interlands. Ook het feit dat hij bij Barcelona een clausule in zijn contract had staan dat hij alleen naar feyenoord transfervrij weg mocht en bij Feyenoord akkoord is gegaan met het inleveren van wedstrijdpremies en in termijnen betaald krijgen van zijn salaris, dat getuigd van clubliefde en een realistische kijk op de financiele huishouding van Feyenoord.

    Verdedigen moet ook met de hele linie en het liefst ook met de middenvelders en aanvallers. Van Bronckhorst komt in de problemen door fouten van anderen (De Jong, Heitinga, Mathijssen). Maar van hem wordt dan verwacht dat hij als een soort superman alles weer goed maakt, tegen Hongarije ook nog eens met 25 meter ruimte in zijn rug.

  25. #1700

    Standaard

    Nou het is meteen duidelijk waarop jouw mening gebaseerd is. Ik ga er verder niet eens op in, als je werkelijk vindt dat er teveel ex- Ajax en PSV spelers in staan MAAR dat Kuyt, Van Bronckhorst en Van Persie min of meer helden zijn. Want ja, die hebben natuurlijk een Feyenoord verleden.

    Ik ga lekker genieten van het WK.

Pagina 68 van 101 EersteEerste ... 185864656667686970717278 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •