Pagina 14 van 78 EersteEerste ... 41011121314151617182464 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 1946 worden weergegeven.
  1. #326

  2. #327

    Standaard

    Niet ontevreden tot nu toe! Jammer dat Ajax een van die goede kansen niet heeft weten te verzilveren. Kiev slechts gevaarlijk met wat afstandschoten.

  3. #328

    Standaard

    Zonde inderdaad, uitgoal pakken is zo belangrijk... Maar Kiev minder gevaarlijk dan ik dacht.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #329

    Standaard

    Ajax weet toch wel dat volgende week Kiev gewoon weer met 11 man mag spelen?

  5. #330

    Standaard

    Gemengde gevoelens. Aan de ene kant is 1-1 een prima uitslag, aan de andere kant had er natuurlijk veel meer ingezeten...in moeten zitten... De tegengoal wordt wederom weer erg makkelijk weggegeven...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #331

    Standaard

    Tegengoal ontzettend amateuristisch weggeven idd. Verder een matige wedstrijd met een goed resultaat.
    The horror...the horror...

  7. #332

    Standaard

    Ajax gaat dit jaar op doelsaldo geen prijzen pakken. Voorgaande jaren had Ajax een superieure doelsaldo dat bij een spannende eindfase in de competitie kon mee tellen.

  8. #333

    Standaard

    Kiev begon geweldig aan de wedstrijd, maar met de rust had Ajax de beste kansen gehad.
    Na de onterechte rode kaart (eerste geel was vette schwalbe van Luis) leek Kiev rijp voor de sloop, zeker na de goal van Vertongen.
    Maar na de 1-1 mogen ze aan het eind nog blij zijn dat Kiev er nog niet één bij in prikt.
    Wat is dat toch dit seizoen met Ajax, hoe ze toch die voorsprong elke keer weggeven???

    Maar Kiev moet eerst maar eens zien te scoren in A'dam volgende week.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht

    Maar Kiev moet eerst maar eens zien te scoren in A'dam volgende week.
    Dat gaat zeker gebeuren. Volgens mij in de afgelopen 4 wedstrijden wel 10 in de goal van Ajax.

  10. #335

    Standaard

    Scouting tip voor Vtesse: Oleguer


    Four **** Trader & SafeTrader


  11. #336

    Standaard

    Oleguer, Vertongen, Alderweireld, maakt niet uit, ze hebben dit seizoen allemaal al geblunderd.
    Aan de andere kant is het ook wel stomme pech dat die bal juist weer voor de voeten van die speler moet vallen.

    Uitgoal is iig gepakt, vooraf had ik getekend voor dit resultaat.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #337

    Standaard

    Dat sowieso. Alleen net wat Dennis zegt, gemengde gevoelens omdat je het hier gewoon al had moeten beslissen. Kiev is me trouwens wel zwaar tegengevallen. Volgende week dan wederom zonder Milevskiy en die jongen die rood kreeg.

    Ik zie het best positief in, maar goed dat dachten we tegen Kopenhagen e.a. ook.

  13. #338

    Standaard

    Hoewel ik op voorhand blij was met een gelijkspel (met een uitgoal) is het toch jammer dat we het niet al beslist hebben vanavond. Nou, dan maar in Amsterdam.

    Ozil verhuist naar Real Madrid. Zal wel de vervanger worden van Kaka, waardoor Van der Vaart toch weer naar de bank gaat. Leuke voetballer die Ozil maar zeker niet het geld waard wat nu voor hem betaald is...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Gemengde gevoelens. Aan de ene kant is 1-1 een prima uitslag, aan de andere kant had er natuurlijk veel meer ingezeten...in moeten zitten... De tegengoal wordt wederom weer erg makkelijk weggegeven...
    Eens met deze man. Ben tevreden met de uitslag, maar zit toch weer met een leeg gevoel.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Leuke voetballer die Ozil maar zeker niet het geld waard wat nu voor hem betaald is...
    15 miljoentjes? Oh hell yes, geweldige speler man. Volg hem al een jaar of drie bij Bremen en heb altijd gehoopt dat Inter hem op zou pikken. Jammergenoeg was dat na deze zomer een utopie... Özil wordt een hele grote, mark my words.

  15. #340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    15 miljoentjes? Oh hell yes, geweldige speler man. Volg hem al een jaar of drie bij Bremen en heb altijd gehoopt dat Inter hem op zou pikken. Jammergenoeg was dat na deze zomer een utopie... Özil wordt een hele grote, mark my words.
    Met 'te veel' doelde ik meer op het feit dat hij nog maar een 1-jarig contract had (en volgens de geruchten was hij volgend seizoen transfervrij naar Madrid gekomen). Van zijn voetbalkwaliteiten ben ik sinds het WK wel overtuigd, hoop dat hij het bij Madrid ook kan laten zien. Ben sowieso erg blij dat Madrid nu voornamelijk jonge, talentvolle spelers aantrekt als Özil, Khedira, Di Maria en Canales.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  16. #341

    Standaard

    PSV is nu aan het spelen voor de Europa Leaque, zijn om 14:00 uur begonnen. Staat nog 0-0 maar er zijn al wel 2 rode kaarten gevallen, 1 voor PSV en 1 voor de tegenstanders.

    Op het feyenoordnetwerk staat bij de topic over PSV een video van de rode kaart van Rodriquez:

    http://feyenoord.netwerk.to/forums/H...m17/137-32.php
    Laatst aangepast door wimv : 19-08-2010 om 14:47

  17. #342

    Standaard

    1-0 verloren ,wat een blamage is dat toch.
    Schandalig dat dat kan tegen zo'n prutsploegje en wat was psv ontzettend slecht.
    Pff dit soort wedstrijden blijft jaren op je netvlies branden, gelukkig was het beeld niet goed

  18. #343

    Standaard

    oei oei PSV.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #344

    Standaard

    Dat maken ze thuis heus wel weer (dik) goed. Maar wat een blamage zeg.

  20. #345
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou, één doelpunt tegen en het wordt vrijwel onmogelijk.
    Maar, zou niet goed voor het nederlandse voetbal zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #346

    Standaard

    Thuis maken ze het wel af, zulke uitwedstrijden is gewoon geen eer te behalen tis alleen jammer dat je daar niet scoort.
    Feyenoord nog 0-0 Die Feyenoordshirts met compleet witte acherkant ziet er toch niet uit? Wat een verkrachting van dat prachtige thuistenue.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #347

    Standaard

    Prima resultaat, prima sfeer ondanks de straf. Martens Indi had een goed debuut in het jongste Europese Feyenoord ooit. Maar ik had wel meer verwacht van de nr. 2 van België, wat een prut zeg.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  23. #348

    Standaard

    Ik realiseer mij nu pas dat alleen de landskampioen (Twente) verzekerd is van Europeesvoetbal. De rest speelt play-offs om in het hoofdtoernooi te komen. Vreemd.

  24. #349
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik realiseer mij nu pas dat alleen de landskampioen (Twente) verzekerd is van Europeesvoetbal. De rest speelt play-offs om in het hoofdtoernooi te komen. Vreemd.
    Nee, omdat Ajax de eerste voorronde heeft overleefd zijn zij ook verzekerd van minimaal Europees voetbal, zei het niet per definitie in de CL. Daarom is het ook zo belangrijk dat we het met ze alle goed doen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nee, omdat Ajax de eerste voorronde heeft overleefd zijn zij ook verzekerd van minimaal Europees voetbal, zei het niet per definitie in de CL. Daarom is het ook zo belangrijk dat we het met ze alle goed doen.
    Ja , had Ajax in de vorige CL voorronde verloren dan hadden ze volgens mij nu in de voorronde van de Europa League gezeten. Het blijft allemaal play-offs. Had Ajax dus alle play-offs verloren dan is er geen hoofdtoernooi als nr 2 van Nederland. Toch? zeg ik twijfelend.
    Laatst aangepast door Dai : 20-08-2010 om 00:09

Pagina 14 van 78 EersteEerste ... 41011121314151617182464 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •