Pagina 22 van 23 EersteEerste ... 12181920212223 LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 552 worden weergegeven.

Discussie: South Park

  1. #526

    Standaard

    Vond de nieuwe aflevering duidelijk minder. Eigenlijk gewoon saai.
    Ik heb een schijthekel aan Towely. Stomste personage dat ooit voor South Park bedacht is. Dat gehandicaptenkamp was ook niet boeiend. Alleen het anti Joden praatje van Cartman vond ik grappig.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ben ik het niet mee eens, ik vond hem juist erg origineel en grappig
    Sommige mensen hebben gewoon een slecht gevoel voor humor. Kan je zelf ook niets aan doen

    Slechtste van dit seizoen tot nu toe

  3. #528

    Standaard

    Ik vond juist die parodie op de diverse tekenfilmfiguren en die op 'Intervention' geweldig.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Slechtste van dit seizoen tot nu toe
    Hoe kan je dit nou beweren na geniale aflevering als Medifical Fried Chicken en de dubbele jubileum afleveingen?
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  5. #530

    Standaard

    TJa ik vind Towely juist 1 van de betere characters. Heeft schijt aan alles, is zo droog als maar kan. Mr Hankey met ballen zeg maar.

  6. #531

    Standaard

    Ik weet niet wat jullie gezien hebben, maar dit was de beste aflevering in de afgelopen jaren voor mij. De oude humor zat er terug dik in en Towelie is gewoon geniaal!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Hoe kan je dit nou beweren na geniale aflevering als Medifical Fried Chicken en de dubbele jubileum afleveingen?
    Aangezien we het over de laatste aflevering hadden, sloeg die zin dus op die aflevering, niet op het seizoen. Ik beweer dus niet dat de rest ook slecht is. Integendeel.

  8. #533

    Standaard

    Nu alweer een pauze?

  9. #534

  10. #535

    Standaard

    Southpark word steeds slechter de laatste tijd. In het begin was het nog leuk, maar het lijkt nu alsof ze geen inspiratie meer hebben.
    --

  11. #536

    Standaard

    NASCAR weer flink in de zeik genomen Heerlijk hahaha. Beetje ovaaltjes rijden...

  12. #537

    Standaard

    Vond hem persoonlijk erg matig....

  13. #538

    Standaard

    Aflevering van deze week kon er wel mee door. Voornamelijk ook wel leuk hier in Nederland vanwege de Oh oh Cherso hype.

  14. #539

    Standaard

    Wat heeft Oh Oh Cherso met de aflevering van deze week te maken?

    We hebben in NL toch geen last van verspreiding van dat soort mensen, waar South Park Jersey volk krijgt?
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Wat heeft Oh Oh Cherso met de aflevering van deze week te maken?

    We hebben in NL toch geen last van verspreiding van dat soort mensen, waar South Park Jersey volk krijgt?
    Ach, Oh Oh Cherso en Jersey Shore,het programma dat ze parodiëren, (zie MTV) hebben de nodige raakvlakken.

    Aflevering kon mij weinig bekoren in ieder geval.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  16. #541

    Standaard

    Ik heb de eerste twee afleveringen gezien (Insheeption nog niet) en afgezien van een enkel glimlachje vond ik ze vrij zwak. Jammer.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  17. #542

    Standaard

    Insheeption was leuker, maar dat komt vooral omdat ik niet zo onder de indruk van Inception was. Coon 2: Hindsight had zijn momenten met een aantal sterke grappen, maar er had meer in de superhelden kunnen zitten. Dat vond ik ook al van de eerste aflevering met The Coon.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  18. #543

    Standaard

    Gave aflevering Mysterion Rises.
    Niet super grappig, maar wel veel leuke Batman verwijzingen.
    Wat een held die Kenny.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  19. #544

    Standaard

    Jammer dat Kenny's terugkeren een verklaring moet hebben. Dat had van mij niet gehoeven, vooral omdat hij al een hele tijd niet meer dood ging. Verder vond ik het een matige aflevering, maar een leuke Totoro verwijzing.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  20. #545

    Standaard

    Wat een verschrikkelijk einde van de trilogie. Gaap.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  21. #546

    Standaard

    Shake Weight was hilarisch, vooral de reclame. Hoewel ik Randy altijd erg tof vind viel zijn stuk over het Food Network licht tegen. Ondanks dit een van de minder slechte afleveringen van de laatste tijd.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  22. #547

    Standaard

    Iemand aflevering 8 van seizoen 16 al gezien? Afgezien van het einde vond ik het weer een erg matige aflevering. Seizoen 16 valt me tot nu toe sowieso tegen. Enkele positieve uitschieters waren aflevering 1 en 3 maar voor de rest is het maar slapjes.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  23. #548

    Standaard

    Inderdaad zeer matig, het thema sarcasme werd helemaal niet goed gebruikt (niet sarcastisch bedoelt).

  24. #549

    Standaard

    Btw: kan de titel van het topic aangepast worden naar South Park? Met de zoekmachine was het topic niet te vinden
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  25. #550

    Standaard

    Raising the Bar is the 9e aflevering in een tot nu toe matig seizoen. Persoonlijk vond ik dit weer een wat betere aflevering ten opzichte van de andere afleveringen.

    Leukste afleveringen dit seizoen:

    - 1. Reverse Cowgirl
    - 3. Faith Hilling
    - 5. Butterballs
    - 9. Raising the Bar
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 22 van 23 EersteEerste ... 12181920212223 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •