Pagina 71 van 73 EersteEerste ... 216167686970717273 LaatsteLaatste
De resultaten 1.751 tot 1.775 van 1825 worden weergegeven.
  1. #1751

    Standaard

    Vreemde uitdrukking van de winkels, ze doen net of er een andere uitgave gereleased wordt wat anders moet zijn dan andere voorgaande uitgaves.

  2. #1752

    Standaard

    Overmorgen is het dan eindelijk zover: de Lord of the Rings Marathon gaat van start in huize Trip om 12:00 uur. 6 keer een korte pauze (lees: disc wissel) Pizza's, frituur, biertjes en knabbelwaren zijn in huis gehaald dus we kunnen los

    *happy mode on*

  3. #1753

    Standaard

    Geniet ervan!

    Ik heb de set hier net op het forum gekocht!



    Hoop ze voor het weekend te hebben dan ga wij er zaterdag aan beginnen



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Overmorgen is het dan eindelijk zover: de Lord of the Rings Marathon gaat van start in huize Trip om 12:00 uur. 6 keer een korte pauze (lees: disc wissel) Pizza's, frituur, biertjes en knabbelwaren zijn in huis gehaald dus we kunnen los

    *happy mode on*
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #1754

    Standaard

    @Marc T. Bettina, 10 uur film respect!
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  5. #1755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jethro Bekijk bericht
    @Marc T. Bettina, 10 uur film respect!
    Bettina zegt dat ze er zaterdag aan gaat beginnen, niet dat ze alles zaterdag ook gaat kijken, toch, Bettina? Moet er zelf niet aan denken, 10 uur lang naar een beeldscherm kijken, hoe interessant een film ook is.

  6. #1756

    Standaard

    Tja, hoe deel je zo'n dag in?
    ===================================
    08:00 - Lord Of The Rings - The Fellowship Of The Ring Extended Edition Part 1 (105 minuten).
    09:45 - Intermission (15 minuten).
    10:00 - Lord Of The Rings - The Fellowship Of The Ring Extended Edition Part 2 (123 minuten).
    12:03 - Lunch pauze (42 minuten).
    12:45 - Lord Of The Rings - The Two Towers Extended Edition Part 1 (107 minuten).
    14:32 - Intermission (13 minuten).
    14:45 - Lord Of The Rings - The Two Towers Extended Edition Part 2 (129 minuten).
    16:54 - Diner pauze (51 minuten).
    17:45 - Lord Of The Rings - The Return Of The King Extended Edition Part 1 (128 minuten).
    19:53 - Intermission (22 minuten).
    20:15 - Lord Of The Rings - The Return Of The King Extended Edition Part 2 (135 minuten).
    22:30 - Into The West...
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  7. #1757
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper Bekijk bericht
    Tja, hoe deel je zo'n dag in?
    ===================================
    08:00 - Lord Of The Rings - The Fellowship Of The Ring Extended Edition Part 1 (105 minuten).
    09:45 - Intermission (15 minuten).
    10:00 - Lord Of The Rings - The Fellowship Of The Ring Extended Edition Part 2 (123 minuten).
    12:03 - Lunch pauze (42 minuten).
    12:45 - Lord Of The Rings - The Two Towers Extended Edition Part 1 (107 minuten).
    14:32 - Intermission (13 minuten).
    14:45 - Lord Of The Rings - The Two Towers Extended Edition Part 2 (129 minuten).
    16:54 - Diner pauze (51 minuten).
    17:45 - Lord Of The Rings - The Return Of The King Extended Edition Part 1 (128 minuten).
    19:53 - Intermission (22 minuten).
    20:15 - Lord Of The Rings - The Return Of The King Extended Edition Part 2 (135 minuten).
    22:30 - Into The West...
    23:00 - Lord of the Rings genezen verklaard...

    Ik zelf heb er iets langer over gedaan. Maar eveneens zeer leuk. En uiteraard weer genoten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bettina zegt dat ze er zaterdag aan gaat beginnen, niet dat ze alles zaterdag ook gaat kijken, toch, Bettina? Moet er zelf niet aan denken, 10 uur lang naar een beeldscherm kijken, hoe interessant een film ook is.
    Ik zou zelf de 3 films wel op een dag willen zien, ik heb aardig wat zitvlees.
    Maar manlief vindt een film per avond wel genoeg.

    Ik ben een paar keer naar een sneak nacht geweest dan kreeg je 4 of 5 films achter elkaar te zien allemaal nieuwe, er zat wel een korte pauze in steeds
    Dat duurde van 10 uur 's avonds tot 12 uur s'middags de volgende dag. Zo heb ik apollo 13 gezien
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  9. #1759

    Standaard

    Wij gaan om 12:00 uur beginnen. Volgens mij zijn de EE's samen 11 uur en 35 minuten als ik me niet vergis. Dus het zal een uur of 01:00 's nachts worden dat we klaar zijn denk ik.

  10. #1760

    Standaard

    Wij zouden indertijd om 2 uur beginnen, maar uiteindelijk begonnen wij om 4 uur. Uiteindelijk 12 uurtjes later ongeveer klaar. Eten klaarzetten, snacks pakken deden we tussen de discs door. Wat een ongelofelijk schranspartij was dat trouwens (chips, m&m's, bittergarniteur, lasagne, meer chips). Binnenkort maar weer eens doen voor good old times.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  11. #1761

    Standaard

    Ik moet deze set toch ook maar bestellen. Het liefst heb ik de uitvoering in de zwarte doosjes, waar is die nu het voordeligst (en liefst douaneloos) te bestellen? Amazon.com vind ik dan toch wat link...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  12. #1762

    Standaard

    Bij Planet Axel heb je geen last van de douane. Ze verzenden binnen de EU.

  13. #1763
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik moet deze set toch ook maar bestellen. Het liefst heb ik de uitvoering in de zwarte doosjes, waar is die nu het voordeligst (en liefst douaneloos) te bestellen? Amazon.com vind ik dan toch wat link...
    Je kunt ook eventueel voor de Franse set gaan, die heeft zwarte doosjes. Maar dan wel weer Franse tekst op box.

  14. #1764

    Standaard

    Vandaag FOTR uit deze box gekeken. In 1 woord fantastisch, zowel qua beeld als geluid.
    Laatst aangepast door Hugo R : 27-07-2011 om 18:08

  15. #1765

    Standaard

    Heb ook weer eens alle docu's bekeken, was ik wel even mee bezig. Snap nu ook wel waarom ze niet op BR en in HD zijn gezet, de bronvideo was vaak toch wel erg wisselend van slecht tot goed beeldkwaliteit.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #1766

    Standaard

    Zouden ze ergens ook geel-zwart gestreepte doosjes hebben. Met de beste wil van de wereld kan ik de discussies/vragen over de kleur van de doosjes niet meer serieus nemen. Lekker belangrijk zeg.
    CUL8R

  17. #1767

    Standaard

    Gisteren om 12:00 uur begonnen en om 00:17 uur waren rolden de credits van The Return of the King over het scherm. Subliem beeld, geweldig geluid, briljante film(s). Er is geen trilogy die ook maar in de buurt komt van dit absolute meesterwerk. De BD's laten Lord of the Rings echt zien zoals het bedoeld is en was. De kostuums, de details de liefde en de enorme mankracht die nodig is geweest om dit allemaal van de grond te krijgen komt helemaal tot uiting door het geweldige beeld. Ik heb de Marathon nu zo'n 7 a 8 keer gehouden, maar dit was alsof ik sommige scenes opnieuw zag. De Golden Hall heeft er nog nooit zo mooi uit gezien.

    Schitterend, fantastisch, subliem en bovenal tijdloos. Wat een verhaal. Na het zien van de BD's heb ik het idee dat de twee Hobbit films alleen maar tegen kunnen vallen. Het verhaal van de Hobbit valt in het niet bij de Lord of the Rings. Hoe ze er 2 films van gaan maken is mij dan ook een raadsel. Maar we zullen zien.

    Deze set krijgt in ieder geval een 10 van mij.

  18. #1768

    Standaard

    Door het invoeren van het verhaal rond Dol Guldur en the White Council kunnen ze hier (makkelijk) twee films van maken. Verder, The Hobbit mag dan lezen als een kinderboek, het staat bol van filmische passages.

  19. #1769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henry Leenheers Bekijk bericht
    Zouden ze ergens ook geel-zwart gestreepte doosjes hebben. Met de beste wil van de wereld kan ik de discussies/vragen over de kleur van de doosjes niet meer serieus nemen. Lekker belangrijk zeg.
    Waar maak je je dan druk om?

    Als ik nou de keuze heb tussen verschillende uitgaves..? En over de grens zijn blu-rays vaak ook nog eens goedkoper.
    Er zijn inderdaad mensen die wel heel ver gaan met het kijken naar schijnbaar onbelangrijke kenmerken bij filmuitgaves, maar het is een hobby...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  20. #1770

    Standaard

    Dat mensen zich druk maken om mensen die zich druk maken zeg. Als iemand liever zwart dan blauw wil, be my guest. Ik heb gewoon de dikke met lelijke blauwe hoesjes die je niet zit als ie op de kast staat...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #1771

    Standaard

    kan iemand mij vertellen of deze films bewust wat korrelig (grain) zijn?
    Net als bij veel films van Spielbergm bedoel ik.
    Ik zag bij iemand een 720p versie van de bluray maar die liet nogal wat grain zien.

  22. #1772

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Gisteren om 12:00 uur begonnen en om 00:17 uur waren rolden de credits van The Return of the King over het scherm. Subliem beeld, geweldig geluid, briljante film(s). Er is geen trilogy die ook maar in de buurt komt van dit absolute meesterwerk. De BD's laten Lord of the Rings echt zien zoals het bedoeld is en was. De kostuums, de details de liefde en de enorme mankracht die nodig is geweest om dit allemaal van de grond te krijgen komt helemaal tot uiting door het geweldige beeld. Ik heb de Marathon nu zo'n 7 a 8 keer gehouden, maar dit was alsof ik sommige scenes opnieuw zag. De Golden Hall heeft er nog nooit zo mooi uit gezien.

    Schitterend, fantastisch, subliem en bovenal tijdloos. Wat een verhaal. Na het zien van de BD's heb ik het idee dat de twee Hobbit films alleen maar tegen kunnen vallen. Het verhaal van de Hobbit valt in het niet bij de Lord of the Rings. Hoe ze er 2 films van gaan maken is mij dan ook een raadsel. Maar we zullen zien.

    Deze set krijgt in ieder geval een 10 van mij.
    Goed om te weten, welke uitgave heb jij? De NL versie?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  23. #1773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Goed om te weten, welke uitgave heb jij? De NL versie?
    Jup.

  24. #1774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper Bekijk bericht
    Tja, hoe deel je zo'n dag in?
    ===================================
    08:00 - Lord Of The Rings - The Fellowship Of The Ring Extended Edition Part 1 (105 minuten).
    09:45 - Intermission (15 minuten).
    10:00 - Lord Of The Rings - The Fellowship Of The Ring Extended Edition Part 2 (123 minuten).
    12:03 - Lunch pauze (42 minuten).
    12:45 - Lord Of The Rings - The Two Towers Extended Edition Part 1 (107 minuten).
    14:32 - Intermission (13 minuten).
    14:45 - Lord Of The Rings - The Two Towers Extended Edition Part 2 (129 minuten).
    16:54 - Diner pauze (51 minuten).
    17:45 - Lord Of The Rings - The Return Of The King Extended Edition Part 1 (128 minuten).
    19:53 - Intermission (22 minuten).
    20:15 - Lord Of The Rings - The Return Of The King Extended Edition Part 2 (135 minuten).
    22:30 - Into The West...
    Dit wil ik ook gaan doen, maar wacht tot nieuwjaars nacht, leuke mannier om het volgende jaar te beginnen, lijkt me zo. Heb zoiets nog nooit eerder gedaan. Snap alleen niet waarom op die EE's ook de aftiteling van de fanclub staat!
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  25. #1775

    Standaard

    Ik zag ergens op een duitse site dat de duitse versie ton problemen heeft.
    http://www.herr-der-ringe-film.de/v3...news_70912.php

    Heeft de nederlandse versie ook deze problemen?

Pagina 71 van 73 EersteEerste ... 216167686970717273 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •