Pagina 65 van 101 EersteEerste ... 155561626364656667686975 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.601 tot 1.625 van 2513 worden weergegeven.
  1. #1601

    Standaard

    Net maar ff Star Wars (60 GBP)complete set besteld plus Pirates 4 (14 GBP)bij Amazon.co.uk.

  2. #1602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Hou er bij American Werewolf wel rekening mee dat Dutch FilmWorks 'm opnieuw heeft uitgebracht met alleen de film en dus geen extra's. Het lijkt er echter op dat de versie die Bol.com verkoopt in de Bulkdagen-actie de juiste versie van Universal is.

    Uitgave van Universal:



    Uitgave van Dutch FilmWorks:

    bedankt voor de waarschuwing! Je ziet er zitten dus overal wolven in schapenvachten eh tussen die uitgaves
    Hopelijk is het niet de DFW die ik krijg, anders mogen ze hem terug verwachten.

  3. #1603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Hou er bij American Werewolf wel rekening mee dat Dutch FilmWorks 'm opnieuw heeft uitgebracht met alleen de film en dus geen extra's. Het lijkt er echter op dat de versie die Bol.com verkoopt in de Bulkdagen-actie de juiste versie van Universal is.
    Oef dat is waar ook, compleet vergeten. Alles wijst idd op dat het Universal versie is, maar of we de informatie op bol.com klopt is altijd afwachten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    bedankt voor de waarschuwing! Je ziet er zitten dus overal wolven in schapenvachten eh tussen die uitgaves
    Hopelijk is het niet de DFW die ik krijg, anders mogen ze hem terug verwachten.
    Hopelijk krijgt je de Universal release binnen, want dat de versie om te hebben. Ik zal voor je duimen!

  4. #1604

  5. #1605

    Standaard

    Vandaag ontvangen van amazon.fr:





    Alle 3 de films zaten in de actie 3 halen - 2 betalen. In het totaal was ik 31.72 euro kwijt voor de 3 films (verzendkosten naar België zijn gratis boven de 15 euro)

  6. #1606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Hou er bij American Werewolf wel rekening mee dat Dutch FilmWorks 'm opnieuw heeft uitgebracht met alleen de film en dus geen extra's. Het lijkt er echter op dat de versie die Bol.com verkoopt in de Bulkdagen-actie de juiste versie van Universal is.

    Uitgave van Universal:



    Uitgave van Dutch FilmWorks:

    Waarom heeft DFW in godsnaam deze opnieuw uitgebracht zonder extra's ?
    in dvd profiler staat maar 1 NL uitgave en dat is van Uitgave van Universal.
    Als ik naar de cover kijk dan verkoopt de FRS dan de DFW uitgave?
    http://www.freerecordshop.nl/films/a...3#beschrijving

    Mag dat wel "dezelfde film titel op blu-ray uitbrengen, terwijl deze al eerder uitgegeven werd door een andere distributeur" ?
    Ik zie ook dat oktober 2009 de eerste blu-ray uitgave uitgekomen is, en de 2e uitgave mei 2011
    Laatst aangepast door De_Hollander : 13-09-2011 om 23:33

  7. #1607

    Standaard

    Dutch FilmWorks heeft een aantal films opnieuw uitgebracht uit de Universal-catalogus. De meeste op DVD, maar een paar ook op Blu-ray. Of dat mag? Vast wel, anders zou Universal er wel wat aan gedaan hebben.

  8. #1608

    Standaard

    Point Break is onderweg, ben benieuwd naar de kwaliteit.
    Verwacht hem uiterst vrijdag in de bus.

  9. #1609

    Standaard

    Gisteren ontvangen van Amazon.co.uk:


  10. #1610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Gisteren ontvangen van Amazon.co.uk:

    Hele goede film! Is dit een normale keepcase ? En heeft de Engelse versie ook Nederlandse ondertitels ?

    Zelf gekocht:

    - Braveheart
    - Casablanca
    - Born on the Fourth of July
    - Gandhi

    40 € bij FRS

  11. #1611

  12. #1612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door waingro Bekijk bericht
    Hele goede film! Is dit een normale keepcase ? En heeft de Engelse versie ook Nederlandse ondertitels ?
    Momentum in een independent distributeur dus heeft nooit Nederlandse ondertitels. Meestal hebben ze op al hun releases wel een slipcase. Dus dit is een gewone dikke Amaray+Slipcase als je geluk hebt want meestal alleen met de eerste oplage.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  13. #1613

  14. #1614

    Standaard

    Rio blu ray , met dvd en digitale copie in duitsland bij real voor 14,99.
    Gnome en Juliet 14,99 bij blokker.
    Laatst aangepast door Bettina : 14-09-2011 om 16:28
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  15. #1615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door waingro Bekijk bericht
    Hele goede film! Is dit een normale keepcase ? En heeft de Engelse versie ook Nederlandse ondertitels?
    De uitgave zit verpakt in een voor Engeland gebruikelijk (dikke) keepcase en slipcase. En nee, er staan geen Nederlandse ondertitels op. Alleen de Nederlandse uitgave zal Nederlandse ondertitels hebben, want deze film heeft geen wereldwijde distributeur. In Engeland is deze uitgegeven door Momentum en in Nederland zal deze uitgegeven worden door Entertainment One.

    Vandaag trouwens deze gekocht bij de Media Markt in Eindhoven voor 79,99.


  16. #1616

    Standaard

    Vandaag bij Saturn Groningen de Star Wars Complete Saga box gehaald voor € 69,-

  17. #1617

    Standaard

    € 69,- @ Saturn Groningen:
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  18. #1618

    Standaard

    Vandaag binnen:
    Star Wars Complete Saga voor € 19,99 van Mediamarkt.
    Ik ben dus één van de mazzelaars die hem voor €19,99 heeft kunnen bestellen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #1619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Vandaag binnen:
    Star Wars Complete Saga voor € 19,99 van Mediamarkt.
    Ik ben dus één van de mazzelaars die hem voor €19,99 heeft kunnen bestellen.
    En daar ben ik er ook één van!

  20. #1620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    En daar ben ik er ook één van!
    En ik ook :P

    Heb zojuist Star Wars IV gekeken. Geweldig Jammer dat ik morgen weer moet werken, anders ging ik nu nog ff V kijken


  21. #1621

    Standaard

    Bijna vergeten tussen al het Star Wars geweld, vandaag ook binnengekregen van Zavvi:
    Big Lebowski (Limited Edition)

    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  22. #1622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    En ik ook :P

    Heb zojuist Star Wars IV gekeken. Geweldig Jammer dat ik morgen weer moet werken, anders ging ik nu nog ff V kijken

    Me too.

  23. #1623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hoeks Bekijk bericht
    Me too.
    Me three.

    Inmiddels de deleted scenes gekeken. Een uitzondering daargelaten (Luke in de grot zijn Lightsabre makend) vond ik er weinig toevoeging aan zitten en zijn de scenes terecht er uitgeknipt. Wel leuk om te zien.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  24. #1624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Oef dat is waar ook, compleet vergeten. Alles wijst idd op dat het Universal versie is, maar of we de informatie op bol.com klopt is altijd afwachten.



    Hopelijk krijgt je de Universal release binnen, want dat de versie om te hebben. Ik zal voor je duimen!
    Jups, het is de Universal versie dat ik binnengekregen heb. Lucky me

  25. #1625

    Standaard

    POTC 4 movie box (erg gaaf dingetje)
    Unknown
    Oceans 11, 12, 13

Pagina 65 van 101 EersteEerste ... 155561626364656667686975 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •