Pagina 23 van 29 EersteEerste ... 13192021222324252627 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 717 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Franse Transformers Trilogy bij amazon.fr(volgens de website exclusief bij hen). Prijs: 67.19 euro. Transformers 1 en 2 hadden NL subs in Frankrijk. Voor 3 is dat momenteel nog niet bekend.

    Bron: http://www.amazon.fr/Coffret-Trilogi...s_294297011_10




    Deze is ook te preorderen bij bol.com voor 59,99 ex verzenden, mischien wat makkelijker

  2. #552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dreetje Bekijk bericht
    Deze is ook te preorderen bij bol.com voor 59,99 ex verzenden, mischien wat makkelijker
    Zo duur, en dat amper voor 3 films. Uit wat is dat beeldje gemaakt misschien, beton?

  3. #553

    Standaard

    Van beton wordt alleen het verzenden wat duurder...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Zo duur, en dat amper voor 3 films. Uit wat is dat beeldje gemaakt misschien, beton?
    Sja, Ik zie nog steeds Transformers 1 en 2 dubbelpack voor 45,99.
    Los kan je Transfomers 1 en 2 wel goedkoper krijgen. Maar deel 3 in deze box zit wel de Blu-ray 2D/3D/DVD combo (beweert Bol.com) en die versie is duur. Dus die box komt ongeveer op hetzelfde neer. Alleen je krijgt er wel een mooi omhusel erbij. Ben eigenlijk wel benieuwd of Transformers 1 en 2 wel de 2 discs versies in de box zitten.

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dreetje Bekijk bericht
    Deze is ook te preorderen bij bol.com voor 59,99 ex verzenden, mischien wat makkelijker
    Linkje, please
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  6. #556

  7. #557

    Standaard

    Denk dat het hoofd gewoon van gehard plastic is gemaakt.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Linkje, please
    Dat snap ik weer niet, zo verschrikkelijk lui.....
    Je gaat naar bol en tikt 'transfomers' in, hoe moeilijk kan het zijn :wallbash

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat snap ik weer niet, zo verschrikkelijk lui.....
    Je gaat naar bol en tikt 'transfomers' in, hoe moeilijk kan het zijn :wallbash
    Nou ik HEB het geprobeerd, maar kreeg alleen de losse blu's te zien, en je hoeft NIET zo'n toon gelijk aan te slaan, hoor. Is namelijk nergens voor nodig
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  10. #560

    Standaard

    Nou hier is de link van bol.com

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/transfor...561/index.html

    ......het was, nadat je "transformers" intikt in het zoekveldje, de derde optie dus hij stond niet direct helemaal bovenaan inderdaad.
    -are you not entertained- Maximus

  11. #561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Nou ik HEB het geprobeerd, maar kreeg alleen de losse blu's te zien, en je hoeft NIET zo'n toon gelijk aan te slaan, hoor. Is namelijk nergens voor nodig
    Wat heb je dan gedaan?
    Als je transformers intikt, dan kan het niet mis gaan, zie quote hieronder.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door etterletter Bekijk bericht
    Nou hier is de link van bol.com

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/transfor...561/index.html

    ......het was, nadat je "transformers" intikt in het zoekveldje, de derde optie dus hij stond niet direct helemaal bovenaan inderdaad.

  12. #562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat heb je dan gedaan?
    Als je transformers intikt, dan kan het niet mis gaan, zie quote hieronder.
    oke, dan heb ik er overheen gekeken
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  13. #563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht


    http://www.amazon.com/Pirates-Caribb...l_mb_hu_m_3_dp

    Product Details
    Studio: Disney
    Average Customer Review: Be the first to review this item
    ASIN: B0054K8JSG
    Amazon Bestsellers Rank: #1,794 in Movies & TV (See Top 100 in Movies & TV)
    #12 in Movies & TV > Action & Adventure > Series & Sequels > Pirates of the Caribbean
    Would you like to update product info, give feedback on images, or tell us about a lower price?
    Editorial Reviews
    Set sail with Captain Jack Sparrow for more adventures than ever before with this Pirates of the Caribbean Four-Movie Collection. Inside you'll find an authentic replica Pirate's Chest, a collectible map and an iconic skull disc case that holds the Blu-ray discs and digital copies of all four Pirates of the Caribbean movies, the Blu-ray 3D disc and DVD of On Stranger Tides. It's a fortune in gold worthy of any swashbuckler - alive or dead.
    Iemand enig idee of deze regiovrij zou zijn? Bij bestellen niet bij nagedacht (komt ervan als je al jaren regiovrije dvd speler hebt) Blu-ray speler is namelijk niet regiovrij... Anders heb ik een heel dure verpakking gekocht

    Amazon zegt alvast Regio A maar is niet altijd betrouwbaar voor dit soort info.
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Rijm Bekijk bericht
    Iemand enig idee of deze regiovrij zou zijn? Bij bestellen niet bij nagedacht (komt ervan als je al jaren regiovrije dvd speler hebt) Blu-ray speler is namelijk niet regiovrij... Anders heb ik een heel dure verpakking gekocht

    Amazon zegt alvast Regio A maar is niet altijd betrouwbaar voor dit soort info.
    als je op het plaatje kijkt, zie ik regio A, B, C staan op de bluray schijfjes...
    weet echter niet of dit betrouwbaar is..

  15. #565

    Standaard

    At World's End is regio A, de rest regio vrij


  16. #566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toinebos Bekijk bericht
    als je op het plaatje kijkt, zie ik regio A, B, C staan op de bluray schijfjes...
    weet echter niet of dit betrouwbaar is..
    Scherpe ogen heb jij Maar nu je het zegt, zie ik het ook.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    At World's End is regio A, de rest regio vrij
    Thx, kan nog zo geen kwaad dat World's End A is, die heb ik nog uit de trilogy box.
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  17. #567

  18. #568

    Standaard

    Bij wehkamp heb je nu voor 35 euro die alien box met dat ei, maar ik neem aan dat het een foutje is.
    Ik heb de box zelf wel maar twijfel om m voor de zekerheid te bestellen voor het ei.
    Laatst aangepast door chev : 01-11-2011 om 20:10

  19. #569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Bij wehkamp heb je nu voor 35 euro die alien box met dat ei, maar ik neem aan dat het een foutje is.
    Ik heb de box zelf wel maar twijfel om m voor de zekerheid te bestellen voor het ei.
    Klopt gewoon!

    Als je de barcode googled, dan kom je hem op meerdere sites tegen voor 49,99

    Waarschijnlijk is de adviesprijs gedaald naar 49,99

  20. #570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Klopt gewoon!

    Als je de barcode googled, dan kom je hem op meerdere sites tegen voor 49,99

    Waarschijnlijk is de adviesprijs gedaald naar 49,99
    Wel vreemd dat hij bijna 25,- goedkoper is dan dezelfde versie zonder 'beeldje'...

    Toch maar besteld

  21. #571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Wel vreemd dat hij bijna 25,- goedkoper is dan dezelfde versie zonder 'beeldje'...

    Toch maar besteld

    Ja ik had m ook maar besteld, kan m nog altijd terug sturen als het beeldje er niet bij zit.
    Als ie er wel bij zit moet ik effe kijken welke van mn 2 boxen ik dan het best weg kan doen.

    De uk versie of deze.

  22. #572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ja ik had m ook maar besteld, kan m nog altijd terug sturen als het beeldje er niet bij zit.
    Als ie er wel bij zit moet ik effe kijken welke van mn 2 boxen ik dan het best weg kan doen.

    De uk versie of deze.
    Heb er toch een beetje een hard hoofd in, in de titel staat veelal Collector's Edition maar hier niet... Plus dus het duurder zijn van de normale editie...

    Maar goed, laten we elkaar op de hoogte houden hier van onze leveringen

  23. #573

    Standaard

    Cowboys & Aliens BD - Tin + Steelbook + Book + Lighter - from Germany (www.amazon.de Exclusive)

    Link - http://www.amazon.de/Cowboys-and-Ali...A3JWKAKR8XB7XF

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #574

    Standaard

    Had erger gekund; Kuhhirt und Ausserirdischen
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #575

    Standaard

    Bij Cosmox is de Alien Anthology €49,99, en heeft ook het plaatje van de collector's edition.
    Er staat wel 4 discs, wat raar is want zelf heb ik ook de Nederlandse versie, en die is 6 discs...

    http://www.cosmox.nl/film/alien-anth...-8712626082064

Pagina 23 van 29 EersteEerste ... 13192021222324252627 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •