Pagina 56 van 101 EersteEerste ... 64652535455565758596066 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.376 tot 1.400 van 2502 worden weergegeven.
  1. #1376

    Standaard

    Me2

    En net meegenomen bij Real DE:



    FSK logo's op beide steelbooks verwijderbaar.

    Django Eng subs, State of Play NL subs.

  2. #1377

    Standaard

    Gisteren gekocht bij Media Markt Eindhoven:


    € 21,99


    € 19,99

  3. #1378
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Deze mag natuurlijk niet in mijn DC/Marvel collectie ontbreken.

  4. #1379

    Standaard

    Volgens mij is dat de 5 disc versie zonder extra bonus spul (en music only track al kan music only track ook bij deze aanwezig zijn.
    Eigenlijk krijg je meer voor je geld met de andere blauwe front box 8 disc voor 19 euro.
    ( met film 1 en 2 dubbel als dir.cut versie en bonus docus).
    (er zijn ook 5 disc versies met het blauwe front in omloop dus er moet echt bij staan 8 disc die van zavvi is 8 disc had die zelf vorige maand daar gekocht)

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/the-supe.../10369616.html
    Laatst aangepast door vista-vision : 29-04-2014 om 10:18

  5. #1380

    Standaard

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #1381
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Volgens mij is dat de 5 disc versie zonder extra bonus spul (en music only track al kan music only track ook bij deze aanwezig zijn.
    Eigenlijk krijg je meer voor je geld met de andere blauwe front box 8 disc voor 19 euro.
    ( met film 1 en 2 dubbel als dir.cut versie en bonus docus).
    (er zijn ook 5 disc versies met het blauwe front in omloop dus er moet echt bij staan 8 disc die van zavvi is 8 disc had die zelf vorige maand daar gekocht)

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/the-supe.../10369616.html
    THNX voor de tip.. Ik heb de 5 disc versie geannuleerd en deze besteld.. Scheelt nog ook nog een beetje geld.

  7. #1382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    wehkamp, of heb je em ergens goedkoper gehaald? Sowieso is ie op bol.com 5 euro goedkoper.

  8. #1383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    wehkamp, of heb je em ergens goedkoper gehaald? Sowieso is ie op bol.com 5 euro goedkoper.
    Uiteraard niet want wehkamp levert niet aan België. Ik gebruik hun site wel voor plaatjes...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #1384

    Standaard

    Media Markt Oostende :

    Free Birds - 11.90 EUR

  10. #1385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Bedankt! Nooit geweten... Net geprobeerd met een muzieknummer van GBP 1,12 (volgens xe.com net iets meer dan € 1,36) dat via PayPal's wisselkoers € 1,42 zou kosten. Ben benieuwd hoeveel 't dan kost via de wisselkoers van mijn credit card maatschappij.
    Om nog héél even hierop terug te komen: ik zie net dat er € 1,38 van m'n credit card is afgeschreven voor die betaling van GBP 1,12. De wisselkoers van de credit card maatschappij is dus iets hoger dan de standaard wisselkoers (logisch), maar wel een stuk lager dan die van PayPal (scheelt toch al vier cent, en dat op z'n laag bedrag!).
    "Bond. James Bond."

  11. #1386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Gisteren gekocht bij Media Markt Eindhoven:


    € 21,99


    € 19,99
    Zit die laatste niet een actie van 3D titels voor 14,99 €? Zie al een paar dagen een spotje op TV dat er een actie met 3D blu ray titels is bij diverse winkels, waarbij je kennis kan maken met 3D titels voor 14,99 € bij o.a MediaMarkt, Blokker en nog een paar winkels.

    Een paar van de 3D titels die 14,99 € zouden moeten zijn waren : Man of Steel, Wolverine, Great Gatsby en de rest weet ik ff niet meer.

  12. #1387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zit die laatste niet een actie van 3D titels voor 14,99 €? Zie al een paar dagen een spotje op TV dat er een actie met 3D blu ray titels is bij diverse winkels, waarbij je kennis kan maken met 3D titels voor 14,99 € bij o.a MediaMarkt, Blokker en nog een paar winkels.

    Een paar van de 3D titels die 14,99 € zouden moeten zijn waren : Man of Steel, Wolverine, Great Gatsby en de rest weet ik ff niet meer.
    Ik heb alleen titels van Warner Bros. voor € 14,99 zien staan.

  13. #1388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zit die laatste niet een actie van 3D titels voor 14,99 €? Zie al een paar dagen een spotje op TV dat er een actie met 3D blu ray titels is bij diverse winkels, waarbij je kennis kan maken met 3D titels voor 14,99 € bij o.a MediaMarkt, Blokker en nog een paar winkels.

    Een paar van de 3D titels die 14,99 € zouden moeten zijn waren : Man of Steel, Wolverine, Great Gatsby en de rest weet ik ff niet meer.
    The Wolverine niet, is een actie van Warner. The Wolverine is van Fox.

  14. #1389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb alleen titels van Warner Bros. voor € 14,99 zien staan.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    The Wolverine niet, is een actie van Warner. The Wolverine is van Fox.
    Aha ok, ja ging zo snel dat spotje voorbij, ik dacht dat hij er ook bij stond. Excuses voor het foutje

  15. #1390

    Standaard

    Vandaag ontvangen van WOWHD:

    € 38,99

  16. #1391

    Standaard

    Verkeerde topic.
    Laatst aangepast door JT H. : 29-04-2014 om 22:06

  17. #1392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RRK Bekijk bericht
    Vandaag ontvangen van WOWHD:

    € 38,99
    Dat is € 38,99 teveel betaald.

  18. #1393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dat is € 38,99 teveel betaald.
    Voor jou dus wel, en voor hem/haar dus niet.

    Ieder geniet van wat hij of zij mooi vindt, dat bepalen ze zelf, en niet een ander of een recensent.

    Ook al wordt iets heel slecht gevonden, dan nog is het allerbelangrijkste dat jij geniet van hetgene je kijkt.

    Daar hoeven en hebben we niks over te zeggen of over te bepalen.

    Dus laat hem/haar lekker gewoon genieten van de aankoop.

  19. #1394

    Standaard

    Je valt weer in herhaling DVD Watcher....

  20. #1395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Voor jou dus wel, en voor hem/haar dus niet.

    Ieder geniet van wat hij of zij mooi vindt, dat bepalen ze zelf, en niet een ander of een recensent.

    Ook al wordt iets heel slecht gevonden, dan nog is het allerbelangrijkste dat jij geniet van hetgene je kijkt.

    Daar hoeven en hebben we niks over te zeggen of over te bepalen.

    Dus laat hem/haar lekker gewoon genieten van de aankoop.
    Waar maar als je nog een 2 weken wacht heb je hem voor 17.00 pond bij amazon.co.uk met nederlandse subs… In mijn geval dus.

  21. #1396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Je valt weer in herhaling DVD Watcher....
    Wat nou? DVD Watcher heeft helemaal gelijk. Waarom is die zure kritiek nodig? De lol ontgaat me volledig.
    Heeft Watcher de film als liefhebber dan zowaar toch gezien en vond ie het - net als ik - tegenvalllen?

    Het is inderdaad wel een erg hoog bedrag voor slechts 1 film, daar kan je hele series voor kopen. Maar siert het de liefhebber niet dat ie dit aanschaft? Daar zitten we hier toch voor.
    Of gaan we leuk zuur PowNed imiteren, 'vernieuwend' bezig zijn...

    Trouwens, hoewel de film me zwaar tegenviel koop ik wellicht ooit - voor een aanzienlijk lager bedrag dan hoop ik - dezelfde versie, alleen al om het commentaar te beluisteren wat de intenties van de film waren, en wat er - mijn inziens - mis ging.
    (een regisseurscommentaar zit er toch wel op toch?)

  22. #1397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Wat nou? DVD Watcher heeft helemaal gelijk. Waarom is die zure kritiek nodig? De lol ontgaat me volledig.
    Heeft Watcher de film als liefhebber dan zowaar toch gezien en vond ie het - net als ik - tegenvalllen?

    Het is inderdaad wel een erg hoog bedrag voor slechts 1 film, daar kan je hele series voor kopen. Maar siert het de liefhebber niet dat ie dit aanschaft? Daar zitten we hier toch voor.
    Of gaan we leuk zuur PowNed imiteren, 'vernieuwend' bezig zijn...

    Trouwens, hoewel de film me zwaar tegenviel koop ik wellicht ooit - voor een aanzienlijk lager bedrag dan hoop ik - dezelfde versie, alleen al om het commentaar te beluisteren wat de intenties van de film waren, en wat er - mijn inziens - mis ging.
    (een regisseurscommentaar zit er toch wel op toch?)
    Natuurlijk heeft DVD Watcher helemaal gelijk, maar moet hij dan elke weer met een zelfde soort bericht reageren op een post zoals Pastichio Rocker doet? het lijkt wel also hij dit soort berichten in een kladblokje klaar heeft staan. Laat Pastichio Rocker lekker zijn bericht plaatsen en reageer er niet op. (had ik ook moeten doen op de post van DVD watcher). Laat PPK lekker zelf bepalen of hij het geld waard vond of niet. De release heeft helaas geen regisseurscommentaar en maar een paar truttige extra, dus dat geeft je ook geen reden tot kopen.

  23. #1398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Ronin 47 heeft helaas geen regisseurscommentaar en maar een paar truttige extra...
    Bedankt voor reacties. Enne, tja, dat's ff jammer. In de extra's gaan ze zeker vertellen dat de draken niet echt waren...

  24. #1399

    Standaard

    Nieuw op Blu-Ray

    Free Birds (3D + 2D)
    Cloudy With a Chance of Meatballs 1 (3D +2D)

  25. #1400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Natuurlijk heeft DVD Watcher helemaal gelijk, maar moet hij dan elke weer met een zelfde soort bericht reageren op een post zoals Pastichio Rocker doet? het lijkt wel also hij dit soort berichten in een kladblokje klaar heeft staan. Laat Pastichio Rocker lekker zijn bericht plaatsen en reageer er niet op. (had ik ook moeten doen op de post van DVD watcher)...
    Wat je nu zegt is gewoon dubbel.

    Je zegt dat er iedere keer door mij een bericht geplaatst wordt, met een reactie in de trend van ''Laat iedereen toch kopen wat ie wil, en genieten van wat hij wil'', en dat ik dat herhaal.

    Dat is gewoon onzin, want er staan ook af en toe opmerkingen van mensen die het bedrag wat anderen betaald hebben voor iets onzin vinden, en dat dat veel te veel is voor die film.

    Je noemt nu ook een naam, zegt : laat hem dat gewoon plaatsen en reageer er verder niet op.

    Maar nu bepaal je zelf even dat de ene persoon wel mag reageren met de mededeling : Dat is veel te veel, of wat is dat slecht, maar dat iemand die zo'n opmerking onzin vind, daar niks van mag zeggen?.

    Waarom moeten mensen zeggen dat ze dat teveel vinden, dat die uitgave dat helemaal niet waard was?.

    Als iemand de film of serie mooi vind, of er de prijs voor over heeft die hij of zei betaald heeft, terwijl de rest het allemaal helemaal niks vind, laat ze dat dan gewoon voor zich zelf houden.

    Een ander hoeft voor de ander niet te bepalen wat we kopen of wat we ervoor moeten betalen.

    Maar ik denk dat hier in dit topic beter alleen vermeld kan worden wat de mensen gekocht of ge-preorderd hebben, dan discussie's te gaan voeren over het feit of de desbetreffende uitgave het wel waard is.

    Dat lijkt me beter/nuttiger.

    Of vergis ik me nu?
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 30-04-2014 om 11:05

Pagina 56 van 101 EersteEerste ... 64652535455565758596066 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •