Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 181 worden weergegeven.

Discussie: Terminator: Genisys

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik kan hem enigszins wel begrijpen : Ik bedoel, een Terminator zonder Schwarzenegger of een Rocky zonder Stallone dat kan niet mijn inziens.

    Terminator is Schwarzenegger & Rocky is Stallone.

    Die zijn zo verweven/synoniem aan die films, dat die bij elkaar horen

    Als hij de rol echt niet meer kan spelen, moet er geen terminator film meer gemaakt worden.

    Je blijft toch de held zien in plaats van een ander die een poging waagt om hem te vervangen.

    Vind ik tenminste.
    Ik heb er altijd meer moeite mee gehad dat James Cameron na T2 de regie niet meer deed maar ik snap ergens ook wel dat voor jou Arnie de man is die de film draagt.

  2. #152

    Standaard

    Deel 4 was echt een gedrocht. Geen verhaal, geen interessant of origineel plot en de actie was zo fake.
    Deel 3 viel nog mee, buiten die onnozele grapjes die ze gemakkelijk hadden kunnen laten uitknippen.
    En deel 5, ja dat zullen we wel nog zien, maar ik denk dat het flinterdun zal zijn.
    Net zoals bij Die Hard 5.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Deel 4 was echt een gedrocht. Geen verhaal, geen interessant of origineel plot en de actie was zo fake.
    Deel 3 viel nog mee, buiten die onnozele grapjes die ze gemakkelijk hadden kunnen laten uitknippen.
    En deel 5, ja dat zullen we wel nog zien, maar ik denk dat het flinterdun zal zijn.
    Net zoals bij Die Hard 5.
    Dat wat je over 4 zegt dat geld in mijn ogen toch zeker voor T3.

    De actie en het geluid was in 4 top gedaan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-04-2015 om 19:19

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat wat je over 4 zegt dat geld in mijn ogen toch zeker voor T3.

    De actie en het geluid was in 4 top gedaan.
    Zeker +1!

  5. #155

    Standaard



    Nieuwe trailer!
    Tja, wat zal ik zeggen....ik herken wel heel veel scènes uit deel 1 en 2....vind het maar een vreemd samenbraaksel tot dusver...

  6. #156

    Standaard

    Spijt dat ik hem gekeken heb. Geven veel te veel weg van het verhaal.

  7. #157

    Standaard

    Ja ik denk dat ik gewoon geen smaak heb dan,want lijkt me gewoon zo gaaf

    Ik houd van domme actiefilms denk ik dan....
    mvrg
    raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  8. #158

    Standaard

    Ik ben niet echt overdonderd.. En de twist is jammer om dit al vrij te geven

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht


    Nieuwe trailer!
    Tja, wat zal ik zeggen....ik herken wel heel veel scènes uit deel 1 en 2....vind het maar een vreemd samenbraaksel tot dusver...
    Ja ik kan er jammer genoeg ook niet blij van worden.

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ja ik kan er jammer genoeg ook niet blij van worden.
    Film heeft te veel cgi (die niet mooi over komt) en inderdaad heel dom dat een (dé??) plottwist zo uitgebreid in beeld komt...
    Ik ben echt bang dat deze film definitief de franchise de nek omdraait.
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur Bekijk bericht
    Film heeft te veel cgi (die niet mooi over komt) en inderdaad heel dom dat een (dé??) plottwist zo uitgebreid in beeld komt...
    Ik ben echt bang dat deze film definitief de franchise de nek omdraait.
    Die 170 miljoen aan productie zullen ze er wel uit krijgen.

  12. #162

    Standaard

    Hoe kijken jullie dan tegen de serie Terminator: The Sarah Connor Chronicles aan?
    Ik heb het eerste seizoen opnieuw gekeken en ga nu voor het eerst beginnen aan het tweede seizoen, maar het valt niet tegen. Je moet in het achterhoofd houden dat het een tv serie (met bijbehorend budget) is en natuurlijk moet je even wennen aan Cersei, ik bedoel Lena Headey, maar het is toch redelijk. Met veel referenties aan de eerste twee films.

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hoe kijken jullie dan tegen de serie Terminator: The Sarah Connor Chronicles aan?
    Ik heb het eerste seizoen opnieuw gekeken en ga nu voor het eerst beginnen aan het tweede seizoen, maar het valt niet tegen. Je moet in het achterhoofd houden dat het een tv serie (met bijbehorend budget) is en natuurlijk moet je even wennen aan Cersei, ik bedoel Lena Headey, maar het is toch redelijk. Met veel referenties aan de eerste twee films.
    Van de Chronicles serie heb ik eerlijk gezegd niets gezien.[Ben niet echt een serie man]

    Het lijkt wel of ze bij deze willen mikken op een nieuwe generatie of zo.

    Ik ga van de week toch Salvation weer eens kijken denk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-04-2015 om 19:54

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hoe kijken jullie dan tegen de serie Terminator: The Sarah Connor Chronicles aan?
    Ik heb het eerste seizoen opnieuw gekeken en ga nu voor het eerst beginnen aan het tweede seizoen, maar het valt niet tegen. Je moet in het achterhoofd houden dat het een tv serie (met bijbehorend budget) is en natuurlijk moet je even wennen aan Cersei, ik bedoel Lena Headey, maar het is toch redelijk. Met veel referenties aan de eerste twee films.
    Ik vond TSCC een geweldige serie. Was begonnen met kijken op Veronica, maar zoals wel vaker stopten ze na een aantal afleveringen van het tweede seizoen met de serie. Toen zodra het kon de dvd gekocht en was zeer de moeite waard, eindigt alleen wel met een gigantische cliffhanger voor seizoen 3 dat er nooit is gekomen. Vorig jaar bij Amazon de blu-rays gekocht om de serie nog een keer te kijken en me weer geen moment verveeld. Waar de films toch een beetje om achtervolgingen draaien gaat de serie veel meer de filosofische kant op.

  15. #165

    Standaard



    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  16. #166

    Standaard



    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  17. #167

    Standaard

    Terminator Genisys is Officially Rated PG-13

    Teenager-Friendly Terminator in Cinemas Worldwide

    http://www.movie-censorship.com/news.php?ID=9135
    "A man's got to know his limitations", ...

  18. #168

    Standaard

    Iedereen valt steeds over die rating (niet hier, elders), maar schijnt te vergeten dat die voorwaarden door de jaren heen toch veranderd zijn. Moest Terminator 2 vandaag uitkomen, viel die ongetwijfeld ook onder PG-13.

  19. #169

    Standaard

    Snap zoizo niet dat iemand zich druk maakt om een rating.Het enige waar het in mijn ogen voor dient is ter bescherming van jonge kijkers.
    In fantasy films waar bv geen bloed in zit daar mis ik het ook niet of zo.

  20. #170

    Standaard

    We moeten maar even afwachten hoe het uitkomt; op voorhand conclusies trekken is niet handig. Ik verwacht geen wonderen van de film, maar ik denk ook niet dat het enorm slecht zal uitpakken.

  21. #171

    Standaard

    Valt mij altijd wel op dat als het gaat om oude filmfranchises dat meestal het nieuwe deel het zwaar te verduren krijgt van de fans. Ik denk ook dat dat te maken heeft met de tijd die zeker een rol speelt. Geen enkele film is een instant klassieker bijvoorbeeld. Dat gebeurt toch over een periode van een aantal jaar. Ik heb bovendien altijd wel het idee dat we de boel ook wel erg romantiseren. Sommige delen in T1 waren gewoonweg slecht. Maar ergens was het origineel en men was er aan toe: plus de effecten waren zeker voor die tijd goed. Maar de perfecte film was het zeker niet. Als je sommige mensen moet geloven kan het niet beter dan T1 lijkt het wel.

    Jurassic Park: idem dito. Was bijv deel 3 nu zo slecht? M.i. niet: maar bij deel 1 zag men dingen die men nooit op film gezien had en 2 had de 'King Kong" storyline (T-Rex naar het vaste land), wat het interessant maakte. Dat had 3 niet.

    M.a.w: laten we gewoon hopen op een lekkere film en niet doen of ons iets afgenomen wordt oid als ze iets doen met de story van deel 1 wat ons niet aanstaat oid. Geef het een kans.

  22. #172

    Standaard

    Iets wat off topic bericht rondom de promotie van de film : http://www.telegraaf.nl/prive/241883...de__38___.html

    Doet ie niet slecht de Ooostenrijkse eik

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Iets wat off topic bericht rondom de promotie van de film : http://www.telegraaf.nl/prive/241883...de__38___.html

    Doet ie niet slecht de Ooostenrijkse eik
    De smeerlap.

  24. #174

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    De review doet mij alleen maar meer verlangen naar een trilogie waar Terminator Salvation de opstart van had moeten zijn....

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •