Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 49 van 49 worden weergegeven.

Discussie: Finding Nemo

  1. #26

    Standaard

    Bij mij gaat ie gelijk naar het menu, na het thx stukje.


    FF wat anders, k heb m vandaag bij de MM gekocht, en daar zat die mooie glanzende hoes niet omheen, ben k de enige die die heeft of moet k gewoon terug gaan en erom vraguh???

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Bij mij gaat ie gelijk naar het menu, na het thx stukje.


    FF wat anders, k heb m vandaag bij de MM gekocht, en daar zat die mooie glanzende hoes niet omheen, ben k de enige die die heeft of moet k gewoon terug gaan en erom vraguh???
    Ze hebben niet allemaal glanzende hoezen: ik las ergens dat de winkels zowel versies met als zonder schuifhoezen binnenkrijgen.

    Tja, je kunt natuurlijk proberen om te ruilen natuurlijk. Bij MM zijn ze meestal wat flexibeler met dat soort dingen dan de meeste zaken.

  3. #28

    Standaard

    Wel je bent niet de enige ....mijn vriendin haalde hem ook bij MM-Centrum en daar zat ook geen speciale hoes om. Ik dacht trouwens dat men er ook een 3e bonus-disk met bloopers bij zou krijgen bij MM, die heeft zij dus ook niet gehad of ben ik daar nou weer de enige mee??????
    That's a huge bitch!!!!!

  4. #29

    Standaard

    Ik heb ook niks gekregen bij de MM in Heerlen.

  5. #30

    Standaard

    Bloopers in een tekenfilm? erg spontaan zullen ze dan toch niet zijn
    Who's the better pressure actor ... Robert de Niro or me when I lie to the woman at home?? ;-)

    Mijn DVD collectie (Absoluut niet up to date ...)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SiNcErE
    Bloopers in een tekenfilm? erg spontaan zullen ze dan toch niet zijn
    Bij A Bug's Life, Toy Story 2 en Monsters Inc. zaten wel (hilarische) bloopers. Bij Finding Nemo heeft Pixar dit niet gedaan, omdat ze origineel wilden blijven.

  7. #32

    Standaard

    Bij AH meegenomen met korting van 10 euro op de airmiles. Echter na de 50ste minuut raakt de DVD in de war. Springt voor en achteruit in het verhaal. Ondertitels zijn verdwenen en ook wisselt het geluidsspoor van Nederlands naar Engels en vice versa.
    Morgen terug......misschien kan ik dan ook het eind zien.

    Zijn er meer mensen met problemen met deze DVD?

  8. #33

    Standaard Re:

    Bij AH meegenomen met korting van 10 euro op de airmiles. Echter na de 50ste minuut raakt de DVD in de war. Springt voor en achteruit in het verhaal. Ondertitels zijn verdwenen en ook wisselt het geluidsspoor van Nederlands naar Engels en vice versa.
    Morgen terug......misschien kan ik dan ook het eind zien.

    Zijn er meer mensen met problemen met deze DVD?
    Ik heb hem net even getest vanaf de 50e min tot de 54e min en niets gemerkt.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nicole Roques
    Bij AH meegenomen met korting van 10 euro op de airmiles. Echter na de 50ste minuut raakt de DVD in de war. Springt voor en achteruit in het verhaal. Ondertitels zijn verdwenen en ook wisselt het geluidsspoor van Nederlands naar Engels en vice versa.
    Morgen terug......misschien kan ik dan ook het eind zien.

    Zijn er meer mensen met problemen met deze DVD?
    Ik heb hier helemaal geen problemen mee gehad. Ik heb de DVD 2 keer gezien, 1keer in het Engels DTS en 1 keer Nederlands DD. Dus ik denk dat het een exemplarisch model is. (Zelf mn DVD ook bij AH gekocht)

  10. #35

    Standaard

    Heeft de AH wel de versie met de kartonnen hoes?
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wrcveen
    Heeft de AH wel de versie met de kartonnen hoes?
    Ja hier zit gewoon de kartonnen hoes omheen.

  12. #37

    Standaard

    Ja, AH heeft de 2-diskversie met de kartonnen hoes.

  13. #38

    Standaard

    vandaag gekocht voor 8,95 bij MM, morgen ook nog dezelfde actieprijs

  14. #39

    Standaard Re:

    Ik heb de film gisteravond zitten kijken. Hij is veel beter dan Monsters en co en verslaat Shrek. Er zit trouwens een figuur in tijdens de aftiteling die bekend is. Ik weet niet of iemand hem heeft gezien (de naam van de film is bij me bekend, maar wil het niet verklappen).

    Verder vertelde de producent tijdens de introduction dat er easter eggs inzitten. Iemand al iets ontdekt?

  15. #40

    Standaard

    kijk eens hiero http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=9&page=3#Finding%20Nemo%20(SE)
    Spared no expense.
    DVD Collectie |

  16. #41

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout
    Ik heb de film gisteravond zitten kijken. Hij is veel beter dan Monsters en co en verslaat Shrek. Er zit trouwens een figuur in tijdens de aftiteling die bekend is. Ik weet niet of iemand hem heeft gezien (de naam van de film is bij me bekend, maar wil het niet verklappen).

    Verder vertelde de producent tijdens de introduction dat er easter eggs inzitten. Iemand al iets ontdekt?
    Volgens mij is het al bekend wie dat is [spoiler:77772c9b09]Mike Wazowski uit Monsters Inc. met een duikbril[/spoiler:77772c9b09]

  17. #42

    Standaard

    Ja op de 2e dvd een stuk of 3 (misschien wel 4), en op de 1e dvd heb ik er ook 2 gevonden. Kan nu alleen niet zeggen waar precies.
    Turn around and feel the vibe.....

  18. #43

    Standaard

    Ik snap so wie so niets van het hele gebeuren dat Finding Nemo pas vanaf de 31e verkrijgbaar zou zijn... Volgens mij heb is 'm (in inschuifhoesje) al wel 2 weken geleden zien staan in de FRS op 't station in Zwolle. Het zou kunnen dat dit alleen maar een dummy was, maar dan hadden ze het er op moeten zetten! Nu stond er alleen een prijsje op (€19,95). Hij was hier dus echt ruim voor de 31e verkrijgbaar!
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ofnoavail
    Ik snap so wie so niets van het hele gebeuren dat Finding Nemo pas vanaf de 31e verkrijgbaar zou zijn... Volgens mij heb is 'm (in inschuifhoesje) al wel 2 weken geleden zien staan in de FRS op 't station in Zwolle. Het zou kunnen dat dit alleen maar een dummy was, maar dan hadden ze het er op moeten zetten! Nu stond er alleen een prijsje op (€19,95). Hij was hier dus echt ruim voor de 31e verkrijgbaar!
    Ik weet wel dat ze in half Nederland al vanaf maandag verkocht werden! Alle CD winkels, zoals FRS, Music Store, maar ook AH. Als 1 winkel beging met eerder verkopen gaat de rest wel mee, die missen anders omzet!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ofnoavail
    Ik snap so wie so niets van het hele gebeuren dat Finding Nemo pas vanaf de 31e verkrijgbaar zou zijn... Volgens mij heb is 'm (in inschuifhoesje) al wel 2 weken geleden zien staan in de FRS op 't station in Zwolle. Het zou kunnen dat dit alleen maar een dummy was, maar dan hadden ze het er op moeten zetten! Nu stond er alleen een prijsje op (€19,95). Hij was hier dus echt ruim voor de 31e verkrijgbaar!
    dat zal dan wel de import versie geweest zijn.....die was ruim voor de 31ste verkrijgbaar
    Spared no expense.
    DVD Collectie |

  21. #46

    Standaard

    Ik heb laatst de film zitten kijken en volgens mij ontbreekt er een scene in de film i.v.m. de besioopversie, namelijk

    [spoiler:bdb8ed814f]De scene dat een krab van die karate-achtige bewegingen en bijbehorende geluiden maakt[/spoiler:bdb8ed814f]

    Is dat meer mensen opgevallen of heb ik gewoon niet goed opgelet?
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  22. #47

    Standaard

    Las ook op de MM site, dat je bij aankoop van Finding Nemo een gratis demo zou keijgen van een andere Pixar Animatiefilm, heb deze ook nie gekreguh.

  23. #48

    Standaard

    Die karate krab scene zit er volgens mij gewoon in hoor!!!

    Ik heb hem gezien en ik heb de film alleen op dvd gezien, dus...[/quote]

  24. #49

    Standaard

    Die krab zit er inderdaad gewoon in
    [Mijn DVD Collectie]
    [3-Star Trader] & [Silver Trader]

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •