De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek Voyager dvd release

    Voyager krijgt een dvd release in de States op 24 februari ; elke twee maand zal een seizoen worden vrijgegeven.
    Een regio-2 release zal bijgevolg niet zo lang meer op zich laten wachten, en ook de originele Star Trek serie is voorzien als boxset voor regio 2.

  2. #2

    Standaard Re: Star Trek Voyager dvd release

    Citaat Oorspronkelijk gepost door armanio
    Voyager krijgt een dvd release in de States op 24 februari ; elke twee maand zal een seizoen worden vrijgegeven.
    Een regio-2 release zal bijgevolg niet zo lang meer op zich laten wachten, en ook de originele Star Trek serie is voorzien als boxset voor regio 2.
    Eindelijk! Mijn 2 lievelingsseries van de Star Trek cyclus! ... hoewel... na Next Generation dan...
    Het zou me niets verbazen wanneer de regio-2 versie tegelijk met de regio-1 uitkomt. Volgens mij was dat bij de andere series ook zo.... ?

  3. #3

    Standaard

    Yaay!

    Ben nooit een echte Star Trek fan geweest, maar de Voyager serie vond ik echt toppie!
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  4. #4

    Standaard

    Op www.startrek.com staan al plaatjes van de amerikaanse dozen. Hopelijk krijgeb we in Europa weer van die mooie dozen zoals voor TNG en DS9

  5. #5

    Standaard

    Ik weet het... deze thread stond er eerder, maar aangezien er in een nieuwe thread ook al wat foto's staan, laat ik die maar open en geef deze bij wijze van uitzondering een slotje

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=18164

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •