Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 72 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard star trek Voyager eindelijk op DVD :D

    Ik heb gezocht of deze topic al bestond maar hij kon um nie vinden..




    Now that you've stocked up on Star Trek: The Next Generation and Star Trek: Deep Space Nine DVDs, start clearing another shelf for the next Trek series. Star Trek: Voyager arrives on DVD starting in February 2004, courtesy of Paramount Home Entertainment.
    February 24 will see the release of Season One in its entirety in a five-disc collector's box set. The set includes all 15 episodes from the first season, exclusive featurettes and bonus material. A new season of Voyager will be available every other month.

    The contents of the set are as follows:

    Disc 1: "Caretaker," "Parallax," "Time and Again"

    Disc 2: "Phage," "The Cloud, "Eye of the Needle," "Ex Post Facto"

    Disc 3: "Emanations," "Prime Factors," "State of Flux," "Heroes and Demons"

    Disc 4: "Cathexis," "Faces," "Jetrel," "Learning Curve"

    Disc 5: Special Features


    "Braving The Unknown: Season One": Includes new interviews with Executive Producers Rick Berman, Michael Piller and Jeri Taylor discussing how they created the series. The trio reveals the challenges of creating fresh, new characters, a new premise and the risks of sending the crew into unfamiliar Trek territory.
    "Voyager Time Capsule: Kathryn Janeway": A new, exclusive interview with Kate Mulgrew talking about how she landed the role of Janeway, the challenges of playing a female captain and her Broadway play on Katharine Hepburn, "Tea At Five." Also includes archival interviews with the actress and rare behind-the-scenes footage.
    "The First Captain: Genevieve Bujold": Reveals rare footage and outtakes of Ms. Bujold as Captain Janeway, with commentary by Executive Producer Rick Berman.
    "Cast Reflections: Season One": Voyager's principal cast members discuss their reactions to joining the Trek franchise, getting fan mail, and auditioning. Also featured: Armin Shimerman discussing his role as Quark in the pilot episode.
    "On Location With the Kazon": Supervising Producer David Livingston guides viewers on an exclusive tour of the desert locale used for the Kazon Village in the pilot episode. Includes interviews with Director Rick Kolbe and behind-the-scenes footage of the cast.
    "Red Alert: Visual Effects Season One": Dan Curry and the Visual Effects crew give a blow-by-blow of some spectacular visual effects created for Season One. Highlights include: behind-the-scenes footage of exploding space station, utilizing fire elements in crashing Chakotay's ship and secrets of shooting the Voyager ship model.
    "Launching Voyager On The Web": Veteran Web site designer and producer Marc Wade explains how, in the early days of the internet, an interactive Voyager Web site was created to help launch the series. Included is rare footage of Kate Mulgrew and Robert Picardo playing their roles for the Web-based trivia game, plus an overview of Star Trek's history on the Web.
    "Real Science With Andre Bormanis": Science Consultant and writer Bormanis explores how the writers strive for authenticity by incorporating real space phenomena and scientific theories. For Season One, Andre discusses how Hubble photos helped create "the Badlands," voyaging through wormholes, and the possibilities of time travel.
    "Lost Transmissions From The Delta Quadrant": Hidden in the Voyager menu, viewers who search and click with their DVD remote can find special interview clips with Kate Mulgrew, Michael Piller, Brannon Braga and guest star Vaughn Armstrong (from "Eye of the Needle").
    The Season One DVDs are presented in full screen with newly remixed Dolby Digital English 5.1 tracks and English Dolby Surround. The set is expected to be priced at under $100. Total running time for all five discs is over 728 minutes. The discs are closed-captioned for the hearing impaired.


    Bron: www.startrek.com

    Dit is samen met DS9 mijn favo star trek series

    Hebben dus
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  2. #2

    Standaard

    OK, dat wordt weer sparen. TNG is trouwens mijn favoriete serie en daarna Voyager.
    Marc Castermans - Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    hoop alleen wel dat dit de Regio 1 boxen zijn en dat ze er hier anders uit gaan zien. Zoals TNG en DS9. Maar leuk, dat wordt inderdaad weer een schap leeg halen.

  4. #4

    Standaard

    Zijn iid de R1 boxen ,maar dat geeft nie
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  5. #5

    Standaard

    Van www.startrek.nl:

    Besides the information Paramount made the design of the Region 1 boxsets public as you can see on the left. Notice that this is for Region 1 (North America) and will probably receive a different design for Region 2 (Europe and Japan). So people who are unhappy with the colors don't have to worry about having to buy ugly boxsets

    voor de hele tekst:
    http://www.startrek.nl/sbs.php?i=1486

  6. #6

    Standaard

    In december de laatste twee deep space nine seizoenen en ik ben weer bij,...dat dacht ik tenminste,...maar twee maanden rust en dan begint het dus weer, een jaar lang euro's overal vandaan toveren,...maar ja ik zal en moet natuurlijk "voyager" ook hebben.

    Zucht,..vond ik maar ergens een doosje latinum :wink:
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  7. #7

    Standaard Re: star trek Voyager eindelijk op DVD :D

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond187
    Ik heb gezocht of deze topic al bestond maar hij kon um nie vinden..
    Tadaaaaa.... http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=18051

    Maar eeuh... Ik laat deze wel open en gooi op die andere een slotje met een verwijzing

  8. #8

    Standaard

    Het zal iig weer een wissel op bruintje trekken, aangezien ik deze ook wil hebben

  9. #9

    Standaard

    Voyager was de enige Star Trek serie die ik echt leuk vond en waar ik naar uit zat te kijken. Daarnaast keek ik eigenlijk alleen maar TNG als ik 't toevallig tegenkwam en na een kwartiertje zapte ik weer weg.

    Is er trouwens al iets bekend over het artwork van de R2 uitgaven?
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  10. #10

    Standaard

    Release data, ook van TOS:

    March 1st : Star Trek Voyager Season 1
    April 12th : Star Trek Voyager Season 2
    June 7th : Star Trek Voyager Season 3
    August 9th : Star Trek Voyager Season 4
    September 6th : Star Trek The Original Series Season 1
    September 27th : Star Trek 7 - Generations Special Edition
    October 4th : Star Trek Voyager Season 5 & Star Trek The Original Series Season 2
    November 1st : Star Trek The Original Series Season 3
    November 8th : Star Trek Voyager Season 6
    December 6th : Star Trek Voyager Season 7

  11. #11
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Yes, TOS on the way.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  12. #12

    Standaard

    YES eindelijk, deze sets ga ik dus wel kopen
    Ikran is not horse!

  13. #13

    Standaard

    Hmmm ook een special edition van Generations? Gers
    Komt er ook een van First Contact?

    Waarom doen ze dat eigenlijk niet meteen op deze manier releasen? Net zoiets als Nemesis ofzow

  14. #14

    Standaard

    nog meer geld spenderen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #15

    Standaard

    MENSEN BIJ DEZE PRESENTEER IK HET ARTWORK VAN VOYAGER R2!!!!!!!

    (sorry voor het schreeuwen)



    8) dat ziet er erg gelikt uit

  16. #16
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Is dat een grapje ... worden echt TOS en Voyager dit jaar gereleased ? ... damn dan moet ik kiezen welke ik aankoop ... zal waarschijnlijk Voyager worden.

  17. #17

    Standaard

    MAN ZIJN DEZE MOOI OF WAT (ook aan het schreeuwen). Dit is toch duidelijk mooier dan de R1 versie met zijn speelgoeduitzicht.
    Marc Castermans - Mijn collectie

  18. #18
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Komt Star Trek TOS ook uit in Nederland? Ik wil die serie graag hebben

  19. #19
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Dit zijn tenminste nog eens releaseschema's!!!

    Kunnen The Simpsons nog wat van leren...

    Mooie artwork vind ik btw.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Hmmm ook een special edition van Generations? Gers
    Komt er ook een van First Contact?

    Waarom doen ze dat eigenlijk niet meteen op deze manier releasen? Net zoiets als Nemesis ofzow
    Nemesis, is geflopt,

    Ze wisten dus dat als ze eerst 1 discversie zouden uit brengen en dan de SE versie niemand die zou kopen.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Hmmm ook een special edition van Generations? Gers
    Komt er ook een van First Contact?

    Waarom doen ze dat eigenlijk niet meteen op deze manier releasen? Net zoiets als Nemesis ofzow
    Ik heb laatst een e-mail naar Paramount Home Entertainment Netherlands gestuurd om te vargen of ze ALLE Star Trek-films (inclusief First Contact, Insurrection en Nemesis) op een mooie speciale editie uit gaan brengen en het antwoord was ja.

    N.B.: Van mij hadden de speciale edities van de Star Trek-films nog wel iets specialer mogen worden, want (alhoewel dit een enorme verbetering is vergeleken met de eerdere DVD-uitgaven) ik vind deze DVD's nog niet geweldig...
    May the Prophets be with you all.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Mulder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Hmmm ook een special edition van Generations? Gers
    Komt er ook een van First Contact?

    Waarom doen ze dat eigenlijk niet meteen op deze manier releasen? Net zoiets als Nemesis ofzow
    Ik heb laatst een e-mail naar Paramount Home Entertainment Netherlands gestuurd om te vargen of ze ALLE Star Trek-films (inclusief First Contact, Insurrection en Nemesis) op een mooie speciale editie uit gaan brengen en het antwoord was ja.

    N.B.: Van mij hadden de speciale edities van de Star Trek-films nog wel iets specialer mogen worden, want (alhoewel dit een enorme verbetering is vergeleken met de eerdere DVD-uitgaven) ik vind deze DVD's nog niet geweldig...
    First Contact ga ik dan wel kopen orgineel!! Dat is ZOOOOOOOOO'N spannende gave film!!!!!!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Mulder

    N.B.: Van mij hadden de speciale edities van de Star Trek-films nog wel iets specialer mogen worden, want (alhoewel dit een enorme verbetering is vergeleken met de eerdere DVD-uitgaven) ik vind deze DVD's nog niet geweldig...
    Dan moet jij eens kijken naar het vershcil tussen het orgineel van The Motion Picture en de Directors Cut.

  24. #24

    Standaard

    Jaja, deze ga ik ook weer kopen. Mooie boxen die qua design mooi naast de TNG en DS9 boxen passen. Heb er zin an.

  25. #25

    Standaard

    EINDELIJK dit ziet er erg mooi uit, ik vraag me alleen af van welk materiaal de box is gemaakt, misschien wel tinnen doos net als BOB??
    wel erg duur jaar dit nieuwe tv speakers dvd-speler receiver en nu ook nog ER en Star Trek Voyager kga toch maar even een bijbaantje zoeken :P


    GrTZ

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •