Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.

Discussie: Angel box

  1. #1

    Standaard Angel box

    Weet iemand of er al een box te verkijgen is zoals deze box die ik op amazon zag van buffy?

  2. #2

    Standaard

    Iemand heeft ook maar een beetje info?

  3. #3

    Standaard

    Nee, nog nooit eerder bij Nederlandse webshops gezien en ik ben een redelijke Buffy-liefhebber/verzamelaar.

  4. #4

    Standaard

    ik heb ze bieden te koop. nl versies!!!

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jarno
    Iemand heeft ook maar een beetje info?
    Als je ff goed op dit forum neust, kon je zien dat hier al een topic over was:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=40714

    Dus hier kan een slotje op lijkt me..
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  7. #7

    Standaard

    De boxen van Angel zijn te koop, en ze zijn nu allemaal 29.99.. kopen dus!
    Harmony Kendall is the best!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door horrorfan
    De boxen van Angel zijn te koop, en ze zijn nu allemaal 29.99.. kopen dus!
    Dit topic gaat over een complete box van Angel, met alle 5 seizoenen.. niet de losse boxen.. !
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  9. #9

    Standaard

    Die box komt niet uit in Nederland..helaas. Aangezien er al heel veel seizoen boxen verkocht zijn in Nederland van Buffy en Angel, en de prijs heel duur wordt voor de megabox, wordt dat niet in Nederland verkocht. Behalve in Rotterdam, daar heb je een speciale zaak dat alleen maar om Buffy en Angel draait. Je kan daar van alles kopen: een beker waar een foto op staat van verschillende personages, een Angel en Buffy etui, T-shirts, posters, en.. die Buffy en Angel megabox. Die is wel heel duur, want die winkel heeft die boxen uit het buitenland gehaald.
    Harmony Kendall is the best!

  10. #10

    Standaard

    Waar zit die zaak dan in Rotterdam, ik heb er nog nooit van gehoord.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje
    Waar zit die zaak dan in Rotterdam, ik heb er nog nooit van gehoord.
    In het centrum ergens.. leuke zaak hoor. Ze hebben ook Buffy en Angel poppen. Je hebt daarvan: Buffy, Angel, Cordelia, Darla...en... Willow. Zoiets, die zijn 20 euro. Zijn soort Barbie poppen. Wel leuk hoor...
    Harmony Kendall is the best!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door horrorfan
    Die box komt niet uit in Nederland..helaas. Aangezien er al heel veel seizoen boxen verkocht zijn in Nederland van Buffy en Angel, en de prijs heel duur wordt voor de megabox, wordt dat niet in Nederland verkocht. Behalve in Rotterdam, daar heb je een speciale zaak dat alleen maar om Buffy en Angel draait. Je kan daar van alles kopen: een beker waar een foto op staat van verschillende personages, een Angel en Buffy etui, T-shirts, posters, en.. die Buffy en Angel megabox. Die is wel heel duur, want die winkel heeft die boxen uit het buitenland gehaald.
    Sorry hoor, maar 19 juli komen ze opnieuw in omloop, ik heb er al eentje weten te bemachtigen, gewoon NLO... 8)
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door horrorfan
    Die box komt niet uit in Nederland..helaas. Aangezien er al heel veel seizoen boxen verkocht zijn in Nederland van Buffy en Angel, en de prijs heel duur wordt voor de megabox, wordt dat niet in Nederland verkocht. Behalve in Rotterdam, daar heb je een speciale zaak dat alleen maar om Buffy en Angel draait. Je kan daar van alles kopen: een beker waar een foto op staat van verschillende personages, een Angel en Buffy etui, T-shirts, posters, en.. die Buffy en Angel megabox. Die is wel heel duur, want die winkel heeft die boxen uit het buitenland gehaald.
    Sorry hoor, maar 19 juli komen ze opnieuw in omloop, ik heb er al eentje weten te bemachtigen, gewoon NLO... 8)
    Wat is dat? Dat NLO?? Heb je dat via internet besteld? Of komt het in de winkel??
    Harmony Kendall is the best!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door horrorfan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje
    Waar zit die zaak dan in Rotterdam, ik heb er nog nooit van gehoord.
    In het centrum ergens.. leuke zaak hoor. Ze hebben ook Buffy en Angel poppen. Je hebt daarvan: Buffy, Angel, Cordelia, Darla...en... Willow. Zoiets, die zijn 20 euro. Zijn soort Barbie poppen. Wel leuk hoor...
    Gelukkig is dat centrum niet zo groot, weet je geen naam of URL (adres?)
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door horrorfan

    Wat is dat? Dat NLO?? Heb je dat via internet besteld? Of komt het in de winkel??
    NLO: Nederlands Ondertitelt
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door horrorfan

    Wat is dat? Dat NLO?? Heb je dat via internet besteld? Of komt het in de winkel??
    NLO: Nederlands Ondertitelt
    Ja, maar dan ondertiteld met een d... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door horrorfan
    Die box komt niet uit in Nederland..helaas. Aangezien er al heel veel seizoen boxen verkocht zijn in Nederland van Buffy en Angel, en de prijs heel duur wordt voor de megabox, wordt dat niet in Nederland verkocht. Behalve in Rotterdam, daar heb je een speciale zaak dat alleen maar om Buffy en Angel draait. Je kan daar van alles kopen: een beker waar een foto op staat van verschillende personages, een Angel en Buffy etui, T-shirts, posters, en.. die Buffy en Angel megabox. Die is wel heel duur, want die winkel heeft die boxen uit het buitenland gehaald.
    hmm dan snap ik niet waarom ze bij fox zeggen dat die box wel uit komt.. van af 5 jullie zelfde als de box van buffy


    Alleen heb ik nog nergens gezien
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    kijk hier even http://www.mediadis.com/video/search.asp?t=12&cc=SG1 nederlandse uitgave per 19/7.
    Bedankt voor de tip, gelijk maar Angel en Buffy besteld

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door horrorfan

    Wat is dat? Dat NLO?? Heb je dat via internet besteld? Of komt het in de winkel??
    NLO: Nederlands Ondertitelt
    Ja, maar dan ondertiteld met een d... :wink:
    Ja, dat krijg je als je op je werk zit, eigenlijk niet op internet hoort, en toch ff snel een reactie terug typt
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  20. #20

    Standaard

    zit te twijfelen, aan de ene kant wil ik die box van Buffy hebben, maar aan de andere kant vind ik het niks dat het van die m-lock dozen zijn, als je dan naar de UK box kijkt, daar zitten digipacks in die als ze op elkaar liggen een plaatje vormen, die is ook wel een stukje duurder mischien dat ik toch maar ergens ga kijken voor die book edities, die zijn ook erg vet
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #21

    Standaard

    Dit is zo'n winkel (met deze producten van buffy & angel)...

    http://www.buffycollector.com/
    Harmony Kendall is the best!

  22. #22

    Standaard

    Bij Saturn (Rotterdam Zuidplein) is de complete collectie van Angel te koop voor maar 20 euro per box. Da's dus 100 euro voor de hele serie. Ook Buffy kost maar 20 euro per box.
    Let wel: het zijn restage-verpakkingen en ze zijn alleen los te koop.
    Activity suggests a life filled with purpose

  23. #23

    Standaard

    Wat zijn restage verpakkingen??
    Harmony Kendall is the best!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door horrorfan
    Wat zijn restage verpakkingen??
    De verpakking is zo plastic hoesje

    hier zal je meer info vinden

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ighlight=buffy
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  25. #25

    Standaard

    Hebben jullie het ook gehoord van Angel & Buffy's spin-off 'Harm's way'? De serie staat totaal in het teken van de klunzige Harmony. Meer informatie: zie de forum over Buffy the vampire slayer. De serie gaat er zeker weten komen, en dat zal volgend jaar zijn. Fox kondigt de nieuwe serie met trots aan!
    Harmony Kendall is the best!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •